poniedziałek, 2 września 2013

Uszyj mi mamo - Pinkie Pie - My little pony

Witajcie Hamakowiczki

Trudno w to uwierzyć, że wakacje się już skończyły. Nasze dzieciaczki wróciły do szkół i przedszkoli, a my wracamy z pełną parą na nasz Hamak. Mamy pełne głowy pomysłów, które mam nadzieje uda nam się realizować. Liczymy również na Was, na waszą aktywność w konkursach, jak i do współtworzenia Hamaka.


Również ja wracam do mojego cyklu "Uszyj mi to mamo". Projektuje schematy, dobieram kolory, szyje zabawki, Julka mi dzielnie pomaga i nadzoruje, żeby wszystko sie zgadzało z oryginałem. Co kilka tygodni mam nadzieje, będę prezentować Wam nowe zabawki, które możecie zrobić swoim pociechom. Jak na razie będą to dwie znane już Wam kolekcje zabawek, ale myślę o kolejnych :)


Nowy sezon cyklu rozpocznę kucykiem Pinkie Pie. W miasteczku Ponyville zapewnia rozrywkę wszystkim. Jest hiperaktywna, wszędzie jej pełno, staram sie to ukazać w zabawce :) Mi osobiście bardzo przypomina nasza Magdę Zielonkę, tylko kolor nie ten :)



Do wyszycia zabawki polecam len Belfast Zweigart w kolorze białym, ale haftować można na każdej tkaninie o równym splocie. Jedynym warunkiem jest tylko to, że musi być wystarczająco miękka, żeby łatwo było uszyć zabawkę - dlatego usztywniona aida sie nie nadaje.

Haftujemy dwiema nićmi muliny dmc, Kontury robimy jedna i dwiema nićmi muliny

Po uszyciu zabawka będzie mieć ok 11x12 cm

potrzebne materiały:
Schemat możecie pobrać TUTAJ

- kawałek lnu Zweigart Belfast 32 ct - 18x19 cm
- mulina DMC według spisu przy schemacie
- igła nr 26 (do konturów może być cieńsza)

Schemat możecie użyć tylko w celach prywatnych. Nie zezwala się na jego powielanie i rozpowszechnianie.




Więcej zdjęć maskotki możecie obejrzeć u mnie na blogu.

Jak uszyć taką zabawkę możecie zobaczyć TUTAJ :)

Mam nadzieje, że spodobał się Wam mój schemat. Koniecznie pochwalcie sie w komentarzu pod tym postem, jeżeli uszyjecie takie maskotki poprzez wklejenie linka do posta u Was na blogu :) Podajcie źródło, skąd pochodzi schemat, żeby inni też mogli z niego skorzystać :)



Do 14 września możecie przysyłać do nas inspirowane listami prace. Więcej informacji o Siłowni Twórczej "Ludzie listy piszą" znajdziecie TU.



10 komentarzy:

  1. Alez jestes zdolna . Zlote rece wprost . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, moja córcia skakała by z radości, dokładnie tak jak Pinkie, gdyby miała takie cudo. Świetny schemat!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinki lepiej by wyglądała w 3d niż wyhaftowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jednak nie będę miała wyjścia i będę musiała dla córki sprawić takie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczarowala mnie :) Oj na pewno taka sobie sprawie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making profit with it is as simple as 1--2--3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making profits??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń
  7. In this fashion my associate Wesley Virgin's tale launches with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and shortly after leaving-he found hidden, "MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get whatever they want.

    These are the EXACT same methods many celebrities (especially those who "became famous out of nothing") and the greatest business people used to become wealthy and successful.

    You probably know that you use less than 10% of your brain.

    Mostly, that's because the majority of your brain's power is UNTAPPED.

    Maybe this conversation has even taken place INSIDE OF YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around 7 years ago, while riding an unregistered, garbage bucket of a vehicle with a suspended license and $3.20 in his bank account.

    "I'm so fed up with going through life check to check! When will I finally succeed?"

    You took part in those types of thoughts, ain't it right?

    Your success story is waiting to start. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)