poniedziałek, 2 września 2013

Uszyj mi mamo - Pinkie Pie - My little pony

Witajcie Hamakowiczki

Trudno w to uwierzyć, że wakacje się już skończyły. Nasze dzieciaczki wróciły do szkół i przedszkoli, a my wracamy z pełną parą na nasz Hamak. Mamy pełne głowy pomysłów, które mam nadzieje uda nam się realizować. Liczymy również na Was, na waszą aktywność w konkursach, jak i do współtworzenia Hamaka.


Również ja wracam do mojego cyklu "Uszyj mi to mamo". Projektuje schematy, dobieram kolory, szyje zabawki, Julka mi dzielnie pomaga i nadzoruje, żeby wszystko sie zgadzało z oryginałem. Co kilka tygodni mam nadzieje, będę prezentować Wam nowe zabawki, które możecie zrobić swoim pociechom. Jak na razie będą to dwie znane już Wam kolekcje zabawek, ale myślę o kolejnych :)


Nowy sezon cyklu rozpocznę kucykiem Pinkie Pie. W miasteczku Ponyville zapewnia rozrywkę wszystkim. Jest hiperaktywna, wszędzie jej pełno, staram sie to ukazać w zabawce :) Mi osobiście bardzo przypomina nasza Magdę Zielonkę, tylko kolor nie ten :)



Do wyszycia zabawki polecam len Belfast Zweigart w kolorze białym, ale haftować można na każdej tkaninie o równym splocie. Jedynym warunkiem jest tylko to, że musi być wystarczająco miękka, żeby łatwo było uszyć zabawkę - dlatego usztywniona aida sie nie nadaje.

Haftujemy dwiema nićmi muliny dmc, Kontury robimy jedna i dwiema nićmi muliny

Po uszyciu zabawka będzie mieć ok 11x12 cm

potrzebne materiały:
Schemat możecie pobrać TUTAJ

- kawałek lnu Zweigart Belfast 32 ct - 18x19 cm
- mulina DMC według spisu przy schemacie
- igła nr 26 (do konturów może być cieńsza)

Schemat możecie użyć tylko w celach prywatnych. Nie zezwala się na jego powielanie i rozpowszechnianie.




Więcej zdjęć maskotki możecie obejrzeć u mnie na blogu.

Jak uszyć taką zabawkę możecie zobaczyć TUTAJ :)

Mam nadzieje, że spodobał się Wam mój schemat. Koniecznie pochwalcie sie w komentarzu pod tym postem, jeżeli uszyjecie takie maskotki poprzez wklejenie linka do posta u Was na blogu :) Podajcie źródło, skąd pochodzi schemat, żeby inni też mogli z niego skorzystać :)



Do 14 września możecie przysyłać do nas inspirowane listami prace. Więcej informacji o Siłowni Twórczej "Ludzie listy piszą" znajdziecie TU.



9 komentarzy:

  1. Alez jestes zdolna . Zlote rece wprost . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, moja córcia skakała by z radości, dokładnie tak jak Pinkie, gdyby miała takie cudo. Świetny schemat!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinki lepiej by wyglądała w 3d niż wyhaftowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności! Serdecznie zapraszam do mnie na Candy :) www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak nie będę miała wyjścia i będę musiała dla córki sprawić takie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczarowala mnie :) Oj na pewno taka sobie sprawie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)