poniedziałek, 9 września 2013

Uszyj mi mamo - Dodatki do Pinkie Pie - My little pony

Witajcie Hamakowiczki


Przygotowałam dla Was kolejne schematy zabawek dla Waszych pociech. Tym razem nie jest to kucyk, a dodatki do niego :) Moja córeczka powiedziała, że kucyki muszą mieć swoje zwierzątka, więc trzeba było je koniecznie zrobić. Do kucyków będę robić też akcesoria, jeżeli będzie taka potrzeba :) Podyktowała mi listę rzeczy które trzeba do kucyków zrobić, więc nie zostało mi nic innego niż projektować, haftować i szyć :)



Na początek przygotowałam dodatki do Kucyka, którego przedstawiłam w ostatnim poście.

Pupilem Pinkie Pie jest mały  aligator Gummy.







Pinkie Pie jako miłośniczka przyjęć i amatorka wypieków nie może się obejść bez tortu, nadgryzionego oczywiście... ;)


Do wyszycia zabawek polecam len Belfast Zweigart w kolorze białym, ale haftować można na każdej tkaninie o równym splocie. Jedynym warunkiem jest tylko to, że musi być wystarczająco miękka, żeby łatwo było uszyć zabawkę - dlatego usztywniona aida sie nie nadaje.

Haftujemy dwiema nićmi muliny dmc, Kontury robimy jedna i dwiema nićmi muliny

Przy dekoracji tortu możecie dowolnie poszale. Na pewno Wasze pociechy pomogą wam w doborze błyskotek do jego dekoracji :) U mnie na czubku tortu wisienkę udaje spory akrylowy koralik, ale równie dobrze sprawdzi sie tu czerwony cekin.

potrzebne materiały:

- kawałek lnu Zweigart Belfast 32 ct
- mulina DMC według spisu przy schemacie
- igła nr 26 (do konturów może być cieńsza)
- koraliki, cekiny


Schematy możecie użyć tylko w celach prywatnych. Nie zezwala się na jego powielanie i rozpowszechnianie.

A tak prezentuje sie komplet :)



Więcej zdjęć zabawek możecie obejrzeć u mnie na blogu.

Jak uszyć taką zabawkę możecie zobaczyć TUTAJ :)

Mam nadzieje, że spodobał się Wam mój schemat. Koniecznie pochwalcie sie w komentarzu pod tym postem, jeżeli uszyjecie takie maskotki poprzez wklejenie linka do posta u Was na blogu :) Podajcie źródło, skąd pochodzi schemat, żeby inni też mogli z niego skorzystać :)


Do 14 września czekamy na Wasze prace inspirowane listami i skrzynkami pocztowymi. Więcej o aktualnie trwającej Siłowni Twórczej znajdziecie TUTAJ.



5 komentarzy:

  1. Super ! Moja córcia szaleje za wszelkiej maści konikami i kucykami, chyba się zawezmę i sprezentuje jej na następne urodziny taki komplecik kucykowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są Twoje inspiracje....może skorzystam z torcika,bo córci bardzo się podoba...Radością przy tworzeniu takich i podobnych inspiracji jest to, że nasze pocieszki bardzo chętnie bawią się takimi zabawkami, hand made :). Ja jestem już po niezgrabnym szyciu sowy,angry ptaka z gry,buzi barbie-bo przecież "burbia" musi mieć poduszkę ze swoim zdjęciem....
    Jeśli chodzi o usztywniane aidy(np 18 czy 20)-to nie są złe-kiedy są mokre można łatwo odwrócić je na drugą stronę po zeszyciu- ja każdy hafcik piorę,nawet ten najmniejszy-dlatego wiem że mokre aidy robią się mięciutkie-ale chyba nie jestem odkrywcza.....hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądają wszystkie trzy razem :) Kolorowa gromadka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)