poniedziałek, 9 września 2013

Uszyj mi mamo - Dodatki do Pinkie Pie - My little pony

Witajcie Hamakowiczki


Przygotowałam dla Was kolejne schematy zabawek dla Waszych pociech. Tym razem nie jest to kucyk, a dodatki do niego :) Moja córeczka powiedziała, że kucyki muszą mieć swoje zwierzątka, więc trzeba było je koniecznie zrobić. Do kucyków będę robić też akcesoria, jeżeli będzie taka potrzeba :) Podyktowała mi listę rzeczy które trzeba do kucyków zrobić, więc nie zostało mi nic innego niż projektować, haftować i szyć :)



Na początek przygotowałam dodatki do Kucyka, którego przedstawiłam w ostatnim poście.

Pupilem Pinkie Pie jest mały  aligator Gummy.







Pinkie Pie jako miłośniczka przyjęć i amatorka wypieków nie może się obejść bez tortu, nadgryzionego oczywiście... ;)


Do wyszycia zabawek polecam len Belfast Zweigart w kolorze białym, ale haftować można na każdej tkaninie o równym splocie. Jedynym warunkiem jest tylko to, że musi być wystarczająco miękka, żeby łatwo było uszyć zabawkę - dlatego usztywniona aida sie nie nadaje.

Haftujemy dwiema nićmi muliny dmc, Kontury robimy jedna i dwiema nićmi muliny

Przy dekoracji tortu możecie dowolnie poszale. Na pewno Wasze pociechy pomogą wam w doborze błyskotek do jego dekoracji :) U mnie na czubku tortu wisienkę udaje spory akrylowy koralik, ale równie dobrze sprawdzi sie tu czerwony cekin.

potrzebne materiały:

- kawałek lnu Zweigart Belfast 32 ct
- mulina DMC według spisu przy schemacie
- igła nr 26 (do konturów może być cieńsza)
- koraliki, cekiny


Schematy możecie użyć tylko w celach prywatnych. Nie zezwala się na jego powielanie i rozpowszechnianie.

A tak prezentuje sie komplet :)



Więcej zdjęć zabawek możecie obejrzeć u mnie na blogu.

Jak uszyć taką zabawkę możecie zobaczyć TUTAJ :)

Mam nadzieje, że spodobał się Wam mój schemat. Koniecznie pochwalcie sie w komentarzu pod tym postem, jeżeli uszyjecie takie maskotki poprzez wklejenie linka do posta u Was na blogu :) Podajcie źródło, skąd pochodzi schemat, żeby inni też mogli z niego skorzystać :)


Do 14 września czekamy na Wasze prace inspirowane listami i skrzynkami pocztowymi. Więcej o aktualnie trwającej Siłowni Twórczej znajdziecie TUTAJ.



6 komentarzy:

  1. Super ! Moja córcia szaleje za wszelkiej maści konikami i kucykami, chyba się zawezmę i sprezentuje jej na następne urodziny taki komplecik kucykowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są Twoje inspiracje....może skorzystam z torcika,bo córci bardzo się podoba...Radością przy tworzeniu takich i podobnych inspiracji jest to, że nasze pocieszki bardzo chętnie bawią się takimi zabawkami, hand made :). Ja jestem już po niezgrabnym szyciu sowy,angry ptaka z gry,buzi barbie-bo przecież "burbia" musi mieć poduszkę ze swoim zdjęciem....
    Jeśli chodzi o usztywniane aidy(np 18 czy 20)-to nie są złe-kiedy są mokre można łatwo odwrócić je na drugą stronę po zeszyciu- ja każdy hafcik piorę,nawet ten najmniejszy-dlatego wiem że mokre aidy robią się mięciutkie-ale chyba nie jestem odkrywcza.....hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądają wszystkie trzy razem :) Kolorowa gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    Plus, making money with it is as easy as 1, 2, 3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to make money automatically?

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)