czwartek, 21 listopada 2013

WYNIKI - Siłownia Twórcza - "Kuchnia sercem domu"

Witajcie Hamakowiczki.

Chyba będziemy mieć nową tradycje - posty dotyczące Siłowni Twórczej będą publikowane z dużym opóźnieniem. Mój internet działa coraz gorzej, często w ogóle nie działa. Mam nadzieje, że to jakieś tymczasowe problemy. Wiem, że wszystkie niecierpliwie czekacie na wyniki, więc nie będę przedłużać, pomarudzę Zielonce :)
Głosowanie przebiegło bez problemów. Najwięcej Waszych głosów dostała cudna taca autorstwa Corale - @rt z bloga http://corale-art.blogspot.com. Idealna na śniadanie do łózka :)


Gratulujemy i prosimy o adres do przesłania nagród:


Bon rabatowy w wysokości 30zł
sklepie Retro Koraliki


Lawendowy wieszak wykonany przez
Paulinę
ufundował zestaw do haftowania


bon rabatowy  10%
 w 
Sklepie Passion Room

BON RABATOWY 10%
w sklepie MARMAD
10% bon rabatowy
na zakupy w 
Drewnianej Dolinie


Pozostałe prace i ich autorki:

Ola Wu zebybylokolorowo.blogspot.com



Ma. Kra. haft-tkanina-dzianina.blogspot.com



Agniecha jarzebinowehafty.blogspot.com






Hanulek hanulek.blogspot.co.uk







Kolejna Siłownia Twórcza już ruszyła. W tym miesiącem jej temat brzmi "Im bardziej pada śnieg", wszystkie informacje o niej znajdziecie TU. Zapraszamy do udziału :)


11 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wszystkie głosy oddane na moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wszystkim za oddane głosy na moją pracę :) strasznie się ciesz, bo dawno nic nie wygrałam :) Raz jeszcze dzięki wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dziękuje za głosy na moją kurę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Miałam problem z oddaniem jednego głosu bo prace były naprawdę fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej! I bardzo dziekuje za mile glosy na moja Borowke! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo to Izy taca, tym bardziej cieszę się z jej wygranej - jest cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięskiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleja inspiracji ma przyjemność zaprosić na pierwsze w swojej historii CANDY z okazji dziesięciotysięcznych odwiedzin bloga. ZAPRASZAM GORĄCO !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)