piątek, 21 września 2012

Akademia transferowania - transfer nitro na tkaninie

Na dworze ładna pogoda, słońce świeci. A może by tak wejść do turkusowego hamaka i pobujać się nieco? Łagodny, kołyszący się ruch wprawi twoje ciało w przyjemny relaks, a myśli będą swobodnie płynąć.         
W takim błogostanie rodzą się najpiękniejsze pomysły. 


Ciągle czekamy na Wasze prace w ramach siłowni twórczej "Z nostalgią o szkole", o której więcej TU. Aby Wam nieco pomóc chciałyśmy zaserwować nową technikę ponieważ trwa nasza:


Dziś odcinek II jak przetransferować grafikę na materiał za pomocą nitro. Być może właśnie ta technika pomoże Wam wykonać zwycięską pracę z użyciem szkolnych zdjęć. Kto wie?


A z pomocą przyszła nam Qrka, która tworzy piękne przedmioty z użyciem tej techniki klik i która jest autorką niniejszego tutorialu.


Qrko oddaję głos do studia:


 Transfer nitro na tkaninie

Lubicie mieć niepowtarzalne rzeczy? Jedyne w swoim rodzaju? Baaaa!! Też pytanie:)) Jak w takim razie zmienić zwykłe zazdrostki,poduszki,woreczki przy pomocy nitro?



Potrzebujemy wydruku  z drukarki laserowej, dowolnej grafiki, nożyczki, bawełnianą szmatkę, taśmę malarską..lub szpilki, rozpuszczalnik NITRO-polecam ten ze zdjęcia...maseczkę-chyba, że ktoś tak jak ja robi to na świeżym powietrzu!!
  


Jeśli chcemy umieścić jakieś napisy muszą być wydrukowane w odbiciu lustrzanym!!

Zaznaczamy na materiale i wydruku środek pracy aby łatwiej było nam rozplanować transfer
Wydruk przyklejamy do materiały taśmą malarska lub przypinamy szpilkami..ale tylko z dwóch równoległych boków!! NADRUKIEM DO MATERIAŁU!!

Zwilżamy kartkę rozpuszczalnikiem ..nie za mocno!! Zawsze można poprawić!!

Dla lepszego odbicia całość pocieramy łyżeczką.

Odchylamy  lekko kartkę, aby sprawdzić, czy dobrze wszystko się odbiło...uważając, aby nie odkleić i nie przesunąć wydruku!!

I już prawie gotowe:))
Jeśli planujemy jeszcze jakiś napis lub drugi wydruk postępujemy tak samo.

Na koniec transfer prasujemy...co dodatkowo go zabezpiecza!!

TERAZ MOŻEMY JUŻ Z TAK PRZYGOTOWANEGO MATERIAŁU SZYĆ PODUSZKI,WORECZKI,ZAZDROSTKI!!

Pamiętajcie...TRENING CZYNI MISTRZA!!
Dużo tez zależy od splotu materiału,jakości wydruku, no i rozpuszczalnika!!! 
Miłego i owocnego transferowania:))))

Wasza Qrka:)))


Bardzo dziękujemy Qrce za jasne wyłożenie tej techniki. Skoro to takie proste, to teraz trzeba zastanowić się jak ją wykorzystać. Hamakowe bujanie bardzo temu sprzyja. A potem do dzieła! Żeby się pomysły nie zmarnowały. 

Zapraszamy serdecznie :


40 komentarzy:

  1. dzieki Qrko za kursik ;)
    tylko mi cos się zdjecia nie pokazują
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Qrko dzięki za kursik , ale mnie jeszcze interesuje typ drukarki , bo to ważne , moje grafiki albo się nie odbijają zbyt ciekawie albo rozmazują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA MAM LASERJET 1300PCL....I TYLKO LASERÓWKA!!!

      Usuń
    2. dziękuję kochana Qrko , tak mi mówiono ,że od laserówki wiele zależy.

      Usuń
  3. Fantastyczny kursik,z takim to i ja może sie kiedyś skuszę;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kursik pyszny.Tylko Qrko droga czy wydruk z drukarki atramentowej też można wykorzystać bo laserowej niestety nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE:((((...JEŚLI MASZ ATRAMENTÓWKĘ...MUSISZ ROBIC KSERO....WTEDY WYJDZIE:))..

      Usuń
  5. Chyba już mam pomysł, jak wykorzystać to, o czym się właśnie dowiedziałam. Cudny pomysł! Nie przypuszczałam, że w taki prosty sposób można zrobić coś ładnego. Rozumiem, że te obrazki na tkaninie nie spierają się? Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że cudny pomysł z robieniem nadruków, nie o mój, który jest dopiero w powijakach. :)

      Usuń
  6. a ktoś może wie czy z atramentowej w taki sposób się da zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. TAK JAK PISAŁAM Z ATRAMENTOWEJ ..NIE:((..WTEDY TRZEBA ZROBIĆ KOPIĘ NA KSERO....

    OdpowiedzUsuń
  8. o Qrko ;-)- super sprawa, a ja właśnie poszukuję takich rewelacyjnych materiałów, a tu tak prosto można samemu pokombinować!!!!! Dziękuję za kursik, spróbuję na 100%

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Dzięki za świetny kursik :) Ja już myślałam nad tym sposobem, ale ciągle bliższy jest mi wydruk na papierze transferowym:)
    Margeritka na drukarce atramentowej można, ale musisz mieć specjalny papier do wydruków:)
    Pozdrawiam serdecznie dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, za kurs. Obrus już długo czeka na nowe życie. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Qrko a jak to wychodzi w wersji kolorowej?? W wszystkich tutkach na jakie się natknęłam były używane wydruki monochromatyczne czarne i szare, nigdzie nic nie było o kolorach. Mogłabyś coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
  12. genialność :) wspaniałość i super :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę znaleźć takiego rozpuszczalnika w Irlandii a raczej przywozić go w bagażu z Polski nie jest zbyt bezpiecznie:( a tak mnie kusi to transferowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj zmywaczem do paznokci:)))albo olejkiem np.lawendowym

      Usuń
  14. Pod choinke dostałam drukarkę laserową z xero i kopiarką HP DESKJET 3050ALL-INN-ONE J611 SERIES.Zabrałam się wiec dziś do roboty i...klapa.Wychodzi marnie,prawie się nie odbija.Może to sprawa nitro,bo widzę u Ciebie rozpuszczalnik,albo nie daj boże drukarki,bo atramentówka leży w kącie,więc kasa poszła się bujać.Może ktoś ma jakiś pomysł-pliiiisssss:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecźnie spróbuj inne nitro!!!

      Usuń
    2. a na zdjęciu jest rozpuszczalnik nitro!!!..tylko taka trochę mocniejsza wersja:))

      Usuń
  15. Dla tych co nie moga znalezc Nitro , ja wlasnie dzis sprobowalam zwyklego zmywacza do paznokci i ku mojemu zaskoczeniu wszystko sie odbilo idealnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super wypróbuję koniecznie tylko ksero muszę odwiedzić bo mam atramentową...

      Usuń
  16. Super! Dziękujemy, że podzieliłaś się z nami swoją opinią:)
    Kamelio, zapytaj bezpośrednio Qrę, co może być przyczyną niepowodzenia:( Albo próbuj, eksperymentuj itd:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello
    Być może padła gdzieś odpowiedź (jeśli tak to przepraszam), ale jak coś takiego reaguje na pranie? Czy się nie spierze, pozostawiając jedną wielką plamę ;(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piorę te zazdrostki w pralce:))))))))))). i nie szkodzi im:))

      Usuń
  18. Dziękuję pięknie za opisany transfer:) Ja też już tego próbowałam, pochwalę się wynikami:) http://ruda-galeria.blogspot.com/2013/04/transferowe-proby-part-2.html

    PS. Fakt, ćwiczenie czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tutorial. Do transferowania polecam tez Citra Solv lub Car Plan- nie smierdza a efekt jest taki sam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kursik:) I to działa:) właśnie robiłam próbkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kursy łatwe, proste... wkrótce będę testowała taki kursik... a o efektach na pewno napiszę- ale z tego co widzę....działa, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się pierze takie poduszki?

    OdpowiedzUsuń
  23. super tutorial :) dziękuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. z atramentowej też można tylko trzeba użyć innego rozpuszczalnika-spirytusowego np. denaturatu. Z atramentowej jednak wychodzą obrazki bardziej mgliste.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo wszystko zastanawiam się nad trwałością takiego nadruku czy oby nie zejdzie za kilka chwil z tkaniny. Jeśli chcemy zrobić coś dobrze to zainwestujmy w profesjonalny wydruk cyfrowy na materiale https://ctnbee.com/pl/cyfrowe-drukowanie-na-materialach który będzie nam służył w sumie długie lata. Jego trwałość na pewno będzie większa niż nadruków nitro.

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)