niedziela, 16 marca 2014

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - Nasi skrzydlaci przyjaciele

Witajcie Hamakowiczki

Wiosna już u nas od dawna, ptaki już powracają zza mórz, zawitały też u nas na Hamaku. Może lubią bujanie? Ja osobiście uwielbiam wszystkie pierzaste stworzonka. Bardzo chciałabym mieć jakieś blisko mnie, codziennie je podziwiać
. Ale nie wyobrażam sobie więzić jakiekolwiek zwierzątko w klatce, zwłaszcza ptaka, odbierając mu jego wyjątkową wolność, możliwość latania gdzie skrzydła poniosą. Dlatego staram sie otaczać ptasimi motywami, wizerunkami ptaków. Z wielką chęcią chciałabym stać się posiadaczką wszystkich prac nadesłanych na Hamak. Ciekawe który, ptaszek Wam przypadnie do gustu?



Krótko zasady głosowania:


- Głosowanie trwa do 19 marca do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos (na jedną pracę)
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 marca

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po zakończeniu głosowania. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU



Zanim zaprezentuje prace konkursowe, warto wspomnieć o nagrodach, które czekają na zwycięzcę.

bon rabatowy - 10%
 w 
Sklepie Passion Room

BON RABATOWY 10%
w sklepie MARMAD
Wieszaczek - budka,
 od naszego Zespołu
Etui na telefom,
autorstwa Daga-Art




Pora przedstawić prace biorące udział w konkursie.

1

2

3


4

5

6


7

8
Zapraszamy do głosowania, a Hamakowiczkom biorącym udział w konkursie, życzymy powodzenia.

Temat kolejnej Siłowni Twórczej ogłosimy za kilka dni:)

Niedługo też pojawi się mój schemat haftu na maluteńkie ptaszki, z którym poradzi sobie nawet początkująca hafciarka :)



46 komentarzy:

  1. Urzekła mnie skrzyneczka - praca nr 6

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka - 1 - to cudne wykorzystanie guziczków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja swój głos oddam na 8, chociaż wszystkie prace piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca nr 6 :) w takiej ptasiej skrzyneczce można trzymać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na pracę nr 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda praca jest z innej bajki, trudno się zdecydować, bo wszystkie są piękne. Wybieram pracę nr 6.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój głos oddaję na pracę nr 8

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wybieram numer 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szóstka, choć wybór jest bardzo trudny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ósemka-ma tyle przyjaźni w przesłaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 - najbardziej pracochłonna praca i dotychczas brak powodzenia... kojarzy mi się z Anną 97 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer 3. Najładniejsza i dużo trzeba czasu było na nią poświęcić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sowa :))
    Czyli praca nr 1 .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na pracę nr 4:) mogłabym je nosić :na okrągło";)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybór wcale nie jest łatwy... ale 6 jest cudna więc na nią oddaje głos

    OdpowiedzUsuń
  16. Nooooo to ćwieka dziewczyny zabiły takimi pięknymi pracami, ale ja głosuję na..... hymm... 6 !

    OdpowiedzUsuń
  17. "Ósemkę wybierz panie" że zacytuję klasyków

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko śliczne, ale trzeba wybrać, więc głosuję na 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie potrafiłam się zdecydować pomiędzy pracą nr.6 a 8 , ale ostatecznie wybieram 6!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ani to mój kolor, ani to moje ulubione zwierzę, ani to moja technika a jednak 1 mnie za serce chwyta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)