środa, 16 kwietnia 2014

Przedłużenie Siłowni Twórczej "Buduar"

Witajcie Hamakowiczki i Hamakowicze,
wczoraj miał być napisały kolejny post z serii głosowań na piękne prace, które nadsyłacie do nas w ramach Siłowni Twórczych. Czekałyśmy do ostatniej chwili z nadzieją, że ciut więcej prac wpłynie. Niestety z racji tego, że jest ich bardzo mało postanowiłyśmy przedłużyć Wam czas o kolejny miesiąc na ich tworzenie. Myślę, że po prostu z racji zbliżających się świąt nie macie czasu na tworzenie a i pogoda była słoneczna więc prace ogrodowo - działkowe się rozpoczęły pełną parą:) Tak więc ogłaszam co następuję na wasze prace w Siłowni "Buduar" czekamy do 14 maja :)


Tu  znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące tej siłowni :) opis, regulamin, nagrody i przykładowe prace naszego Zespołu. 
Zapraszam też na nasz blog  - już za klika dni ukaże się nowy cykl szkoły hamakowej poświęconej tworzeniu biżuterii soutache w połączeniu z beadingiem. 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Sylwia

11 komentarzy:

  1. Ufff jak to dobrze :) Pomysł już mam, ale odpuściłam z braku czasu :) Teraz może spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w takim układzie czekamy z niecierpliwością na twoją pracę :)

      Usuń
  2. To i może ja się skuszę bo temat fajny ale odpuściłam sobie z braku czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) kuś się kuś :D czekamy na twoją pracę :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Jejciu lubię takie klimaty może się skuszę pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy i zachęcamy do skuszenia się :D

      Usuń
  4. Genialnie! :D Bo akurat pracuje nad czyms w tej tematyce, jednak nie udalo mi sie skonczyc tego projektu na wczoraj... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, bo temat cudowny, a czas rzeczywiście bardzo gęsty, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się cieszę z przedłużenia terminu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekt miałam w głowie, ale oczywiście nie wyrobiłam się..... super...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wysłałam zgłoszenie i zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)