niedziela, 22 lutego 2015

WYNIKI - Siłownia Twórcza - "Walentynkowe serce"

Witajcie Hamakowiczki

Mam nadzieję, że skorzystałyście dzisiaj z pięknej wiosennej pogody i wybrałyście się na długi rodzinny spacer. Post miałam pisać rano, ale ciężko było nie skorzystać z tak cudny okoliczności przyrody.
Policzyłam wszystkie Wasze głosy, trochę ich było :) Nie miałyście łatwego zadania, ale ostatecznie udało się wybrać tą jedną, jedyną najpiękniejsza pracę. Widać, że postawiłyście na romantyczność i wybrałyście niezwykłe delikatne haftowane ażurowe serduszko. Jego autorką jest Viola z bloga www.pasjevioli.pl



Serdecznie gratulujemy i prosimy o przesłanie adresu do wysyłki nagród:

Bon 30 zł na zakupy 
w sklepie Coricamo

Kołnierzyk od Bożenki



Pozostałe prace i ich autorki





Małgorzata Bandurska www.facebook.com/mbandurska


karto_flana mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com


Supełek supelek-sutasz.blogspot.com


Katarzyna G zapiskitakowe.blogspot.ie



Kasia L. sutasz-sutasz.blogspot




dagetArt  daget-art.blogspot.com







Julita K mulinkuje.blogspot.com






A w tym miesiacu czekamy na wasze pracę w stylu shabby shic w wiosennych, świeżych aranżacjach. Wszystkie informacje znajdziecie TU.



9 komentarzy:

  1. Gratuluję Violi - Zwyciężczyni ! Konkurencja była duża, dawno nie widziałam tak wielu pięknych prac na raz! Wszystkim należą się wielkie słowa uznania ! Pozdrawiam niedzielnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Violu! Głosowałam na Twoją sówkę, ale i serduszko bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Wszystkie prace piękne, aż trudno było wybrać tą naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy oddali głosy na moje prace, jest mi niezmiernie miło i wielka to dla mnie radość, że tworzę prace, które Wam się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobało mi się 6 serduszko i jest to właśnie nagrodzone serce Violi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyni !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni, serce piękne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Este año como cada año, nuestro tren parara en alguna estación, depende de cada uno de nosotros dejar ir a la tristezas, miedos, frustraciones, malos momentos, desamor. Agradece a cada uno de ellos.. su compañía y sus enseñanzas, aunque hayan sido dolorosas, déjalos ir, déjalos bajar de este tren. Deseo que en esta parada, a tu tren suban miles de bendiciones, sueños alcanzables, amor, abundancia, fuerza y determinación para seguir tu viaje.
    Hoy en mi vagón quedaran puestos desocupados y espero te sientes a mi lado para compartir junt@s este nuevo viaje. FELIZ NUEVO COMIENZO EN ESTE AÑO 2015!!!


    Diversas tecnicas y bellisimos trabajos!!

    Gracias por compartir
    Besitos mi niña

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)