piątek, 27 marca 2015

WYNIKI - Siłownia Twórcza - "Shabby chic na wiosnę"

Z bardzo dużym opóźnieniem, z przyczyn rożnych pora ogłosił w końcu wyniki ostatniej Siłowni Twórczej. Przeliczyłam głosy, z zapartym tchem, bo 3 prace szły łeb w łeb, zaważył tylko jeden  głos. Ale co sie dziwić, kiedy mamy takie zdolne Hamakowiczki.

Ostatecznie najwięcej waszych głosów zdobyła wiosenna metamorfoza lampki autorstwa danielka z bloga mebelkidanielki.blogspot.com.




Serdecznie gratulujemy. Na zwyciężczynie czekają nagrody.


Bon 30 zł na zakupy 
w sklepie Coricamo

Pisanki autorstwa Magdy

Ale to nie wszystko. Magda, która jest autorką tej Siłowni Twórczej postanowiła nagrodzić prace, które zajęły drugie miejsce :)

Zuzanna Magdalena feerycznakraina.blogspot.com


Anetta Jamiołowo.pl




Pozostałe prace i ich autorki:


Justyna Ł. wsiecinitekiniteczek.blogspot.com


violka robotkuje-i-bloguje.blogspot.com

Justyna Kisiel - fb


W tym miesiącu czekamy na wasze prace pachnące kawą :) Wszystkie informacje o najnowszej Siłowi Twórczej znajdziecie TUTAJ




5 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za wszystkie głosy . Bardzo mi miło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Zwyciężczyniem ! Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę ażAutorkom przepięknych prac wysłać symboliczną nagrodę wykonaną osobiście. Poproszę zatem Danielkę, Zuzannę i Anettę o adres, pod ktory mam wysłać świąteczną " pisankę" na @: meg-58@wp.pl. Czas nagli, chciałabym aby moje upominki dotarły jeszcze przed Świetami. Będę wdzięczna o szybką odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie, gratuluję Wszystkim Koleżankom, które wzięły udział w zabawie i do zobaczenia w następnej Siłowni! Magda Juchniewicz Jenouvelle

    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim, którzy głosowali na moją pracę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)