niedziela, 17 maja 2015

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - "Koty"

Witajcie Hamakowiczki

Kolejny miesiąc zleciał błyskawicznie, pora kolejny raz pokazać co stworzyłyście na naszą Siłownie Twórczą. W tym miesiącu tematem były koty. Okazało sie, że na Hamaku jest masa miłośniczek tych mruczących stworzonek, Mam nadzieję, że bujacie się na hamaku z kotkiem na kolanach :). Koci temat wydobył z Was ogromne pokłady kreatywności, nie raz zaskoczyłyście mnie jak można ująć ten temat zaproponowany przez Danielę. Mam nadzieje, że żądne zwierzę nie ucierpiało podczas tworzenia prac na Siłownie. ;) Wybór jak zwykle nie będzie łatwy, na prawdę Wam go współczuje, ale jak zwykle wybierzecie tą najpiękniejszą pracę :). Ale zanim  zaprezentuje co nadesłałyście, przypomnę zasady głosowania:


Regulamin głosowania:

Głosowanie trwa do 21 maja do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos (na jedną pracę)
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu głosów. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na maila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która najbardziej wam się podoba

Wyniki będą opublikowanie 22 maja.

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po zakończeniu głosowania. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą mailową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady fair play. Chcemy abyście miały równe szanse :)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU

Warto też wspomnieć o nagrodach, jakie w tym miesiącu przygotowałyśmy dla zwyciężczyni

Bon 30 zł na zakupy w sklepie Coricamo

Kocia zakładka autorstwa Danielki 


Prace biorące udział w konkursie:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
15



Trzymamy kciuki i zapraszamy do głosowania.
 A już za kilka dni ogłosimy kolejny temat Siłowni Twórczej.


61 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są fajne ale najbardziej podoba mi się nr 7

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, swój głos oddaję na pracę nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociule nr 9, dawno nie widziałam równie oryginalnego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 12, chociaż podoba mi się więcej prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciężki wybór... głosuję na 14

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace, ale 1 jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się spodobały te robótkowe koty nr 13

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 7.
    bossski ten zielony kocio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podoba się 5, taka subtelna i delikatna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mój poprzedni komentarz się nie pojawił, dlatego jeszcze raz, śliczny kociak z nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężki wybór, wszystkie prace piękne! :) Swój głos oddają na nr 9. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężki wybór! Glosuję na nr 1, chociaż 2 i 12 też piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybieram 2, choć inne prace też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój głos wedruje na słodkie kociaczki nr 9

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 9 najbardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się podoba bardzo maska praca nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Bardzo trudny wybór, gratuluję Wszystkim pomysłów i pięknych prac ! :) ......... głosuję na 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosuję na 9, choć inne prace też są super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne kotki ,praca nr 9
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mogę zagłosować?
    Praca nr 12 jest cudowna w moim ulubionym stylu shabby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)