sobota, 22 sierpnia 2015

Siłownia Twórcza "Samochody"

Drogie Hamakowiczki!

Wakacje dobiegają końca - wkrótce czeka nas powrót do codzienności...
Ciekawe jesteśmy ile z Was na ten powrót zdecydowało się wyruszyć... samochodem.


Kolejnym tematem Siłowni Twórczej są bowiem




Autorką tego tematu jest elelia z bloga http://wyszykowane.blogspot.com/.

Takie jest uzasadnienie jej wyboru:

Wybrałam taki temat bo od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym samochodem.

W 1870 roku Austriak Siegfried Marcus skonstruował, nienadający się do powszechnego użytku, prototyp pojazdu mechanicznego z benzynowym silnikiem o zapłonie iskrowym, a potem to już były coraz to nowe patenty aż doszliśmy to czasów kiedy to prawie każdy ma samochód a może nawet dwa.

Temat myślę bardzo wszechstronny i do wykorzystania w każdej technice twórczej, bo samochód to nie tylko męskie klimaty ;) Zapraszam do zabawy.


Nasze autorskie automobilowe interpretacje:

Ja (Hanulek) wyszyłam tryptyk z garbusem z serii Permin of Copenhagen:



Emilia wyszyła sympatyczne jeżyki. Jest to wzór autorstwa Margaret Sherry:





Gosia LUNA stworzyła natomiast podobiznę Zygzaka McQueena:





A teraz kilka zasad - proszę was o zapoznanie się z nimi dokładnie TU


  • Każdy może zgłosić maksymalnie 3 prace. Prace muszą być nowe tzn. takie, które nie były nigdzie publikowane. Prace nie mogą tez zostać opublikowane aż do ogłoszenia wyników!
  • Zgłoszenia należy przesyłać na adres: silowniatworcza@gmail.com
  • W temacie maila wpiszcie tytuł Siłowni Twórczej, a w treści wiadomości Wasz nick blogowy i adres bloga oraz w załączniku zdjęcia prac konkursowych. Każda praca powinna być na osobnym zdjęciu lub kolażu zdjęć. Zdjęć nie można podpisywać i zamieszać znaków wodnych
  • Na swoim blogu, fb, lub stronie www należy umieścić baner informujący o Siłowni Twórczej, który znajduje się na początku niniejszego posta oraz w e-mailu przesłań nam link do weryfikacji tego faktu.
  • Na Wasze prace czekamy do 14 września.

Kilka słów o nagrodach.

Tradycyjnie już - bon o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepie


Drugą nagrodą będzie niespodzianka - ode mnie dla Zwycięzcy.

Jeszcze do dziś (22 sierpnia) trwa głosowanie w Siłowni Twórczej "Kosmos". Zachęcamy do oddania swojego głosu.




2 komentarze:

  1. Wyzwanie zobaczyłam, nie wiem jak to się stało- byłam pewna,że to pojazdy. Wymyśliłam balon,obfociłam chcę wstawić a tu jak byk - Samochody! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)