niedziela, 13 grudnia 2015

Fotograficzne inspiracje "Oszronione" - GŁOSOWANIE

Witajcie Hamakowiczki i Hamakowicze!!!

Kiedy ogłaszałam w listopadzie konkurs na zdjęcie "Oszronione" nie przewidziałam jednego ;) a mianowicie, że tym razem jesień nasza będzie tak ciepła i deszczowa. Na szczęście w niektórych rejonach kraju pojawił się szron, a Wy zdołałyście go uchwycić swoimi obiektywami co mnie bardzo cieszy.


Dziś przed Wami fotografie osób, które wzięły udział w naszym konkursie - zdjęcia póki co bez podpisów dla zwiększenia obiektywności przy głosowaniu.

Kilka zasad głosowania:
Głosowanie na najciekawszą pracę będzie przeprowadzone w komentarzach pod postem ze zdjęciami – nie można głosować na swoją pracę . Można oddać głos na 1 pracę.
   a. Głosowanie będzie trwało 5 dni od dnia zamieszczenia prac na blogu.
   b. W głosowaniu mogą brać udział wszyscy internauci, którzy zajrzą na stronę bloga w dniach trwania głosowania i mają  aktywną działalność na kontach google+, blogger, fecebook
  c. Oddanie głosu po upływie 5 dni będzie nieważne i nie będzie liczone.
  d. Nie wolno prowadzić agitacji swojej pracy - prowadzi to do dyskwalifikacji pracy z konkursu!!!!
e. Remis  - w razie wystąpienia remisu odbędzie się jednodniowe głosowanie wśród internautów w celu wyłonienia najciekawszej pracy. Praca, która zajmie drugie miejsce w dogrywce otrzyma wyróżnienie.

A więc żeby nie przedłużać :) przed Wami piękne oszronione zdjęcia :)

 1

2

3


4

5

6

 7

8


 10

11

 12

 13

14

15

Osoba, której fotografia zdobędzie największą liczbę głosów Internautów otrzyma nagrodę w postaci bonu na wykonanie biżuterii o wartości 100zł u Perła Art

Głosujecie od dziś do 18 grudnia do godziny 23.59 :) POWODZENIA 
Zapraszamy również do uczestnictwa w naszej kolejnej Siłowni Twórczej tym razem temat "Na słodko" więcej szczegółów znajdziecie TU.

A już wkrtóce kolejny wpis fotograficzny :) 

Pozdrawiam serdecznie Sylwia z Zespołu ZKKTH



45 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia! Bardzo trudno wytypować tylko jedno...
    Cóż... nr 14

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wielki problem z wyborem.
    Ale głosuję na nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż pięknych prac!

    Mój głos oddaję na pracę nr 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 :) szkoda że ja nie miałam szans na zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia są piękne.Mnie urzekło 11:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że tylko jedno zdjęcie można wybrać... w takim razie: 5

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 bo to totalne skrajności. Liczy się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że u mnie szronu brakło i nie było możliwości zrobienia fotki. Głosuję na 11. Dla mnie wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nr 5 za kompozycję i co w zdjęciu najważniejsze za wykorzystane światło. Szkoda że na nr 11 cały efekt zepsuty lampą błyskową....

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle pięknych prac, wybieram 5 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zdecydowanie nr 6 :) Aż szkoda, że u mnie mrozu jeszcze nie było ani razu, taką miałam ochotę na ten szron!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku!! Wszystkie cudne, ale glos idzie na nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAJCIE :) GŁOSY JUŻ POLICZONE :D post napiszę jutro bo dziś już późno więc spokojnej nocy Wam życzę i do miłego w poniedziałek na Hamaku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)