środa, 29 sierpnia 2012

Woreczek- szybko i łatwo- Tutorial!

Witajcie ponownie!

Rozkręcamy, podkręcamy i dziękujemy, że jesteście! Oby tak dalej!



Dziś w programie mamy dla was  tutorial  przygotowany przez Qrę Domową z bloga http://aqratnie.blogspot.com/. Dziękujemy, że tak ochoczo zaangażowała się we współtworzenie hamaka, czego najlepszym dowodem niech będzie ten pięknie przygotowany i zilustrowany tutorial.


                                                                                  
Woreczek -szybko i łatwo!!

Wiele z nas bierze udział w wymiankach, sprzedaje swoje wyroby.Osobiście lubię dołączyć do przesyłki mały prezencik od siebie .Często jest to mały woreczek na różne przydasie.
Jak można go szybko zrobić?

Do wykonania potrzebujemy:

- materiału..najlepiej lnu:)) wymiary dowolne -tu użyłam o wymiarze 30cm(wys)x34cm(szer);
-wydruk lustrzany grafiki,
-sznurek;


Mój woreczek ozdobiłam m.in.grafiką z Malowanego Kokonu  http://malowanykokon.blogspot.com/



Oczywiście można użyć innej,dowolnej techniki ozdabiania przodu woreczka:))

Materiał składamy na pół i zszywamy bok na prawej stronie :


Następnie przewracamy woreczek na lewą stronę i ponownie przeszywamy bok


 Po przeszyciu pracą przewlekamy na prawa stronę i prasujemy


W ten sposób uzyskaliśmy "tutkę"....musimy teraz zszyć dół......najpierw czynimy to na prawej stronie




Potem powtarzamy czynność na stronie lewej.
Wiele trudności sprawia uszycie tunelika na sznurek....ja znalazłam na to sposób:)
Sznurek nawlekamy na igłę i przewlekamy fastrygą dookoła woreczka






A tak wygląda woreczek gotowy na prezent.....góra jest oryginalnie -fabrycznie postrzępiona...można to też zrobić samemu!!


Prawda, że proste? Powodzenia!!!
Qra Domowa

Pozdrawiamy i idziemy szyć:)
Zespół TH

31 komentarzy:

  1. oczywiście to nie byłabym ja ,gdybym nie pomyliła sie w zdaniu po 6.zdjęciu zamiast: "Potem powtarzamy czynność na stronie prawej."..powinno być : NA LEWEJ!!:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko jesteś kochana, że podzieliłaś się z nami swoją wiedzą:) buziaki serdeczne i czekamy na twojego następnego tutka:)

      Usuń
    2. HIHIHI...ŻEBY SIĘ NIE OKAZAŁO ,ŻE SIĘ TU ROZPANOSZĘ JAK JAKAŚ KWOKA STARA:)))))))

      Usuń
    3. A panosz się ile chcesz :))) uwielbiam twoje panoszenie na twoim blogu to czemu i nie tu?;) Qrko błąd prawa - lewa poprawiony:)

      Usuń
    4. Przygotujemy grzędę na hamaku ! :)

      Usuń
    5. A ja chciałam zapytać, bo nie wiem;-(, jak ozdobić woreczek taką techniką , tzn jak przenosi się grafiką na tkaninę?

      Usuń
  2. Ja na pewno spróbuję. Qra prosimy o tytka z transferu. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrko dziki za tutka :)) Twoje woreczki są świetne !:)
    pozdrawiam szczęśliwa posiadaczka ;p nie tylko woreczka :**
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tutek pięknisty,a ja takie beztalencie do szycia jestem.Może kiedyś się odważę tylko skąd ja maszynę wytrzasnę żeby takową próbę przeprowadzić????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie ma potrzeby posiadania ściegu zygzakowatego...obrzucającego brzegi...można śmiało spróbować sił ręcznie:)))

      Usuń
  5. Super, przyda się na prezenty, trzeba uszyć kilka sztuk.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kursik - dziękuję!
    ale też jestem ciekawa jak nanosi się grafikę na materiał i jak wydrukować odbicie lustrzane? może głupie pytania ale ja w tych tematach to zieloniutka jestem jak szczypiorek na wiosnę :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY KURSIK .SZKODA ,ŻE NIE DODAŁAŚ ZDJĘCIA W JAKI SPOSÓB PRZENOSISZ WZÓR Z DRUKARKI NA MATERIAŁ. JESZCZE TEGO NIE ROBIŁAM A CHĘTNIE BYM SPRÓBOWAŁA.I CZY NADAJĄ SIĘ DO TEGO CELU WYDRUKI Z DRUKARKI Z TUSZEM CZY LASEROWA MUSI BYĆ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tutek będzie nastepnym razem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Żądam natychmiastowego" umieszczenia kursiku umieszczania druku na tkaninie hihihi.Super kursik szycia, mnie też bierze na takie odbitkowe woreczki, ale jak toto się robi musisz nauczyć. Cmokusie.

      Usuń
    2. Uprasza się nie poganiać i nie stresować Naszej Qrki, bo będzie zbukłe jaja znosić ;)

      Usuń
    3. Hihihi, zbuki będzie znosić,ale się uchichałam.

      Usuń
  9. Świetny kursik,bardzo się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny woreczek, super kursik! dzieki Qrko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste, naprawde :) i jak szybko powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szyjcie woreczki, szyjcie, a kursik będzie! Cierpliwie poczekajcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ozdabianie grafiką - dla mnie czarna magia. Mogę się uśmiechnąć i poprosić o bardziej szczegółowa instrukcję przenoszenia tej grafiki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie będzie, już się robi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny tutek!!! Czekam na tutek z transferem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super wygląda !

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak,tak! prosimy o tutka z transferu!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. kurs rewelacyjny! Bardzo chętnie zareklamuję go na swojej stronce www.kreatywnyrodzic.pl - by mogli trafić tutaj również inni zainteresowani!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)