sobota, 15 czerwca 2013

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - Kocie sprawki

Witajcie Hamakowiczki!


Pora ogłosić kolejne głosowanie w Siłowni Twórczej. Przyjmowanie Waszych zgłoszeń sprawiło mi ogromną przyjemność. Jestem największa kociarą na świecie (z największa alergią na koty :), dlatego wszystkie Wasze prace bardzo mi sie podobają. Jak sie okazało, sporo Hamakowiczek też lubi te milutkie, mruczące stworzonka, o czym świadczy ilość osób biorących udział w naszej zabawie :)

Krótko zasady głosowania:
- Głosowanie trwa do 19 czerwca do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 czerwca.

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po ogłoszeniu wyników. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU


Zanim przedstawię Wam prace konkursowe, warto wspomnieć co jest nagrodą w naszym konkursie.

Biscornu od Chagi


Kupon rabatowy na zakupy w Drewnianej Dolinie


Prace biorące udział w konkursie:

1

2

praca nr 3 z związku ze złamaniem regulaminu została dyskwalifikowana z Siłowni Twórczej


4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

praca nr 16 z związku ze złamaniem regulaminu została dyskwalifikowana z Siłowni Twórczej


17

18

19


Życzymy powodzenia i zapraszamy do głosowania :)

17 czerwca ogłosimy temat kolejnej Siłowni Twórczej.

80 komentarzy:

  1. każdy może zagłosować?:) Jeśli tak to ja daje plusika ode mnie nr 12. Chociaż wszystkie prace są tak fantastyczne, tym bardziej, że kocham koty i ciężko wybrać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekł mnie numer 9:)
    www.mebelinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trudny wybór, wiele prac jest zachwycających, moje serce skradła jednak ta z numerkiem dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prace! Ciezko wybrac a tak kocham kociaki, ale glosuje na nr 1! Ale 3 i 9 tez wspaniale i cala reszta tez:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 15! Ta kocia torebka superaśna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi sie podoba 16 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ósemka, jest świetna... Nie tylko ona !

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Proszę wybrać tylko jedną pracę, inaczej głos będzie nie ważny.

      Pozdrawiam Emila

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Proszę wybrać tylko jedną pracę, inaczej głos będzie nie ważny.

      Pozdrawiam Emila

      Usuń
  10. Wszystkie prace są cudne, ale dla mnie nr jeden jest praca nr 6.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się 8 najbardziej podoba, piękna rzecz i bardzo przydatna :) Ale wszystkie te kocie gadżety są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie najlepsza 2 i na nią głosuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trudno się zdecydować na jedną pracę... Praca nr 9 - to mój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to ja zagłosuję na nr 4

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej mi się podoba nr 1:-)
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja głosuję za 4 ;o)
    Pozdrawiam
    Mysia

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję na 11, taka bardzo wesoła choć wiele pięknych prac jak 2 i 8.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace piękne, ale głosuję na 16

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne prace. Na widok 16 uśmiecham się mocno, więc głosuje na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham koty, szczególnie czarne. Głosuje na nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace przepiękne!
    a szczególnie 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Głosuję na 9, ale wybór był ciężki, bo podoba mi się wiele prac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Głos oddaję na numer 6, ale inne też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o tyle fajnych prac powstało!:)
    trudny wybór, ale swój głos oddaję na nr 8

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę tutaj bardzo dużo przecudnych kociaków! Mój głos oddaję na pracę nr 4. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nr 6, chociaż ciężko było się zdecydować, bo 4 i 8 też mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie 19, śliczne kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnóstwo pięknych... ale dziś od pierwszego spojrzenia zakochałam się w 4 :).
    Te kocie spojrzenie i grubiutkie ptaszki... prawy latacz zupełnie jak mój kanaruś :)))
    Pozdrawiam WSZYSTKIE TWÓRCZYNIE Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja 8 wybieram.
    Jest oryginalna - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja głosuję na 4 pozdrawiam Katarzyna B

    OdpowiedzUsuń
  31. dwójeczka ... cudny koteczke ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham koty :) Wszystkie są świetne, głosuję na nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. głosik oddaję na prześliczny koszyczek nr 9:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Oddaję głos na 9, choć wszystkie prace są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dwójka mnie rozbawiła, więc 2!

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowicie trudny wybór !, bardzo podoba mi sie wiele prac w tym praca nr 4 , zawsze miaąłm słabośc do tego przepieknego obrazka , gdybym mogła wybrac 2 to głosowałabym na nia równiez , ale z uwagi na to ,ze nalezy wybrac tylko jedna głosuję na prace nr.6 ! , to trudny haft i do tego na małej powierzchni , bardzo oryginalna praca.

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podobają mi się dwie prace 6 i 8
    jednak oddaję swój głos dla pracy nr 8 z uwagi na fakt, że jest bardziej praktyczna i zdecydowanie w moich kolorach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale trudny wybór! Myślałam parę dni i ostatecznie głosuję na pracę nr 8.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. dzieła z papierowej wikliny - zwłaszcza w tak pięknym wydaniu - zawsze mnie urzekają :) głosuję na 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie kociaki są urocze;-)
    Ale jakbym maiła zagłosować to numer 2: Pomysłowe!!
    Gratulacje dla wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne wszystkie,ale mnie urzekła praca nr.4:)Na ta pracę z przyjemnością głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem 9 - za idealne wkomponowanie kota w koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam niestety głos jest nieważny - oddany po terminie. Pozdrawiam i zachęcam do głosowania ale w przewidzianym czasie:)

      Usuń
    2. Ups, nie doczytałam - ale i tak wygrał :)

      Usuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)