sobota, 1 czerwca 2013

Zaczynamy nowy cykl - Uszyj mi to mamo - "My little pony" i wyniki candy dla "Małej damy"


Witajcie serdecznie drogie Małe Hamakowiczki i ich Mamy:) w tym dniu tak szczególnym chciałyśmy wam zaprezentować nowy cykl, nad którym nasz Zespół już od jakiegoś czasu pracuje:) myślę, że dla kreatywnych mam będzie on świetną propozycją. Każda z nas jako matka wie, jak ważne jest, żeby nasze dzieci bawiły się bezpiecznymi zabawkami. W dobie zalewającej nas taniej chińszczyzny jest to coraz trudniejsze. Do tego jakość tych zabawek woła o pomstę do nieba. Niestety często wykonane są one niechlujnie i do tego zawierają substancje toksyczne. Biorąc to wszystko pod uwagę, na przekór zalewającej nas tandecie, od dnia dzisiejszego będziemy wam prezentować na stronach naszego blogu cykl "Uszyj mi to mamo" Więc zaczynamy - oddaję głos Emili:)


Moją pięcioletnią córeczkę owładnął ostatnio "wirus My Little Pony". Jednym z jego objawów jest przeogromna chęć posiadania  figurek z ukochanymi kucykami. Na rynku jest sporo tego typu zabawek, ale ja jestem przeciwniczką chińskiego plastiku. Narodził sie więc pomysł własnoręcznego stworzenia maskotek. 

Nie udało mi się znaleźć odpowiednich schmatów, więc postanowiłam sama zmierzyć się z zaprojektowaniem ich. 



Na początek -  najmniejszy z bohaterów bajki - Smok Spike. Asystent i przyjaciel Twilight Sparkle.




Do wyhaftowania i uszycia zabawek polecam len Zweigart Belfast 32 ct. Idealny też będzie len Zweigart Caschel 28 ct, jeżeli chcecie, żeby Wasze maskotki były większe. Nada sie każda tkanina, o równym splocie. Powinna być dość miękka, żeby można było uszyć maskotkę o wielu szczegółach.  Aida jest dość sztywna, nie nadaje sie do szycia, ale możecie wyhaftować na niej obrazek z ulubionym kucykiem Waszych pociech.

Wszystkie krzyżyki wykonane są 2 nićmi muliny. Dla lepszej plastyki haftu wprowadzone jest sporo 1/4 krzyżyków również haftowanych 2 nićmi muliny. 
Starałam się, żeby schemat jak najbardziej odzwierciedlał bajkowy pierwowzór, stąd kontury głównie wykonane są 2 nićmi muliny, a szczegóły postaci jedną nicią. 

Po uszyciu maskotka będzie mieć około 10 x 6,5cm

Schemat możecie pobrać TU
Materiały:
- kawałek lnu Zweigart Belfast 32 ct - 14x11 cm
- mulina DMC według spisu przy schemacie
- igła nr 26 (do konturów może być cieńsza)



Schemat możecie użyć tylko w celach prywatnych, Nie zezwala się na jego powielanie i rozpowszechnianie.



Więcej zdjęć maskotki możecie obejrzeć u mnie na blogu.


Mam nadzieje, że spodobał się Wam mój schemat. Koniecznie pochwalcie sie w komentarzu pod tym postem, jeżeli uszyjecie takie maskotki poprzez wklejenie linka do posta u Was na blogu :) Podajcie źródło, skąd pochodzi schemat, żeby inni też mogli z niego skorzystać :)

A w następnym poście pokażę krok po kroku jak uszyć taką maskotkę



I jeszcze wisienka na tym torcie nowych wrażeń czyli rozstrzygnięcie Candy "Da Małej Damy"!!!
Za chwilę dowiecie się, która z Was dostanie piękny komplet biżuterii, który uświetni wasze kreacje:)
Żeby nie przedłużać do losowania użyłyśmy tym razem Pana Randoma;) komentarzy pod poprzednim postem było 28 a Random wylosował!!!!

Czy to nie wielki zbieg okoliczności? Dziś 1 czerwca Random wylosował nam komentarz z nr 1!!!
a pod nr 1 kryje się:





Gratulujemy Mebelina:) prosimy o kontakt e-mail w celu podania nam adresu do wysyłki.

Pozdrawiamy wszystkie Małe Damy i życzymy wam dziś wspaniałego dnia:)




15 komentarzy:

  1. Śliczna maskotka;) Gratulacje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale niespodzianka! już pokazałam córeczką i bardzo się cieszą:) całkowicie obalam teorie, że jeden nie wygrywa bo całkiem niedawno również wygrałam jako pierwszy komentarz:P wysyłam emaila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej!
    Bardzo fajny cykl się zapowiada - być może dzięki niemu ja też coś kiedyś uszyję :-)
    A Smok bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!
    z chęcią podpatrzę coś u was
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny hafcik - myślę że z radością go wykorzystam.... a zwyciężczyni Candy gratuluję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spike jest boski!
    Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka, chociaż ma już 12 lat ogląda Kucyki Pony.Maskotka Spike jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Συγχαρητήρια !
    Χαιρετίσματα από Ελλάδα !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Twoim odwiedzinom na moim blogu odkryłam Twojego Spika :) Zrobię niespodziankę córeczce :) też ma tego wirusa jak pewnie zauważyłaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za tyle komentarzy pozostawionych u mnie:) Takie miłe słowa mobilizują mnie do dalszej pracy :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Πολύ όμορφες δημιουργίες!!Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!Φιλιά από Ελλάδα!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała, moja córa tez uwielbia kucyki. Ja już od wieków nie wyszywałam, ale kto wie może się wezmę...:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)