poniedziałek, 16 grudnia 2013

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - Im bardziej pada śnieg

Witajcie Hamakowiczki

Jak tam przygotowania do świąt?
Ja muszę przyznać, że jestem w daleko w lesie. Przez tą jesienną pogodę kompletnie nie czuje klimatu świątecznego. Miałyśmy cichutką nadzieję, że może nasz temat Siłowni przywoła do nas trochę białego puchu, który ukryje ten szaro-bury krajobraz za oknem. Dobrze, że chociaż u nas na Hamaku dzięki Wam będzie choć trochę zimowo :)

Krótko zasady głosowania:


- Głosowanie trwa do 19 grudnia do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos (na jedną pracę)
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 grudnia.

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po zakończeniu głosowania. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU


Zanim zaprezentuje prace konkursowe, warto wspomnieć o nagrodach, które czekają na zwycieżce.

Bon rabatowy w wysokości 20zł
sklepie Retro Koraliki
bon rabatowy  10%
 w 
Sklepie Passion Room
BON RABATOWY 10%
w sklepie MARMAD

Biscornu wykonane przez Magdę

Pora przedstawić prace biorące udział w konkursie.

1

2

3 
4 
5

6

7

8

9

10

11 
12

13

14 
15 
16 
17

18

Jak widać wybór jest ogromny, ale liczymy, że i tym razem wybierze tą najpiękniejszą prace.  Zapraszamy do głosowania, a Hamakowiczkom biorącym udział w konkursie, życzymy powodzenia.

Temat kolejnej Siłowni Twórczej ogłosimy za 2 dni.


64 komentarze:

  1. miałam ciężki wybór! tyle cudnych prac.
    jednak stawiam na prace nr 13 - oby liczba ta była szczęśliwa
    pozdrawiam już świątecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnóstwo cudownych prac...jak zawsze :)
    jednak zauroczył mnie najbardziej hafcik nr 17 :) słodki jest
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego trzeba głosować tylko na jedną pracę? Wszystkie sa piękne! Ja stawiam jednak na nr 2. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dylematy, dylematy ... ;)
    Głosuję na 13.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam pomyłka urzekły mnie bałwanki i mają one numer 9!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Nie lada problem wybrać:) Ale głosuję na 12.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace są cudne ale ja oddam głos na 12.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle ciężko wybrać... nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój wzrok przykuwa nr 2 i na tą prace oddaje głos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podoba 14.świetny pomysł na zapałki,które wiecznie giną w moim domu ;) i chciałabym mieć takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz trudniej się zdecydować. Przepiękne prace :) Głosuję na numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydownie nr 2. przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez nie umiałam się zdecydowac , ale ostatecznie wybieram 13.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dylemat między nr 8,a 14. Zadecyduje rodzinne głosowanie:) Po konsultacji oddaje głos na: 8.

    Dziwię się,że nikt nie zgłosił ciepłych czapek czy szalików -tak pasowały do tematu,a tyle pięknych widziałam na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mnie się najbardziej 13 podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace jak zwykle piękne :)
    Mój głos wędruje do szczęśliwej 13 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję na nr 14, bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wahałam się między pracą 9 i 13... i... ostatecznie wybieram bałwanki - praca nr 9 bo mnie bardzo rozbawiły, a przecież ten wyjątkowy czas ma nam przynosić radość!

    OdpowiedzUsuń
  20. numer 8 - bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, tyle pięknych prac, ale nic dziwnego, bo temat bardzo wdzięczny. Mnie zachwycił obrazek nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze, że xxx krolują, a ja głosuje na 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudny wybór, ale głosuję na 10!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trudny wybór!!! Głosuje na numer 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosuję na zimowe słodziaki, czyli nr 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja oddaję swój głos na pracę nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie na 9, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. trudny wybór, prace piekne
    haftowane krzyżyki boskie,ale na dłużej wzrok zatrzymuje sie na 9 ;)
    Pozdrawiam
    emi29w

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpadły mi w oko dwie prace 2 i 11. Po dłuższym zastanowieniu wybieram 2.
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu
    http://manufakturakotekann.blogspot.com/2013/12/giveaway-swiateczne-rozdanie-3-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :-) A ja głosuję na pracę nr 14. :-) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja głosuję na dziewiąte bałwanki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. nr 9:) słodkie na maksa:) Ale mam wiele innych typów, cóż... jak jedna to jedna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Swój głos oddaję na prace nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja uwielbiam wszystko co szydełkowe a szczególnie zabawki dlatego urzekły mnie te cudowne bałwanki oddaję głos praca nr 9

    OdpowiedzUsuń
  36. Świeca numer 15 - niesamowite. Głosuję

    OdpowiedzUsuń
  37. mnie najbardziej urzekła praca nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)