czwartek, 16 stycznia 2014

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - "Karnawał"

Witajcie Hamakowiczki

Zima w końcu nadeszła, a mnie od razu powaliło jakieś paskudne choróbsko, więc bez większych wstępów rozpoczynamy głosowanie w Siłowni Twórczej - z niedużym poślizgiem.
Motywem przewodnim w tym miesiącu był "karnawał". Ja go co prawda spędzę wygrzewając pod kołderką, ale na Hamaku przez kilka kolejnych dni będzie trwał bal :). Prac w tym miesiącu nie było dużo (być może nie tylko ja chora?), ale za to jakie! Zaraz same będziecie mogły sie przekonać.


Krótko zasady głosowania:


- Głosowanie trwa do 19 stycznia do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos (na jedną pracę)
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 stycznia

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po zakończeniu głosowania. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU



Zanim zaprezentuje prace konkursowe, warto wspomnieć o nagrodach, które czekają na zwycięzcę.
Bon rabatowy w wysokości 20zł
sklepie Retro Koraliki

bon zakupowy - 50 zł
 w 
Sklepie Passion Room

BON RABATOWY 10%
w sklepie MARMAD

Upominek od naszego zespołu




Pora przedstawić prace biorące udział w konkursie.


1

2

3

4


Zapraszamy do głosowania, a Hamakowiczkom biorącym udział w konkursie, życzymy powodzenia.

Temat kolejnej Siłowni Twórczej ogłosimy wkrótce.


40 komentarzy:

  1. Ja tez jestem za 2:) Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. głosuję na cudną biżuterie nr.3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli hasło karnawał to zdecydowanie numer 4 i to na niego oddaję głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow...
    karnawałowa kreacja nr 4!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja głosuję na numer 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie numer 4!!! cudności!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na karnawał pasuje mi idealnie praca nr 4, boska kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :D boskie prace! wszytskie piękne! ale za serce chwyciła czwórka :)
    więc mój głos na 4 ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zdecydowanie numer 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na 3 jak se wzięłam zdjęcia na duży podgląd i zobaczyłam dokładnie jak komplecik wygląda to moje serce zostało podbite. Całuski dla dłubaka co to wydłubał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ujął mnie różowiutki numer pierwszy ;-)
    Bardzo mało prac w tej siłowni
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)