sobota, 4 stycznia 2014

Ogromne serce kilkuste biżuteryjek

Witajcie dziś chciałam Wam napisać o akcji Biżuteryjek:) miałam ogromną przyjemność włączyć się  wraz z innymi dziewczynami zajmującymi się tworzeniem biżuterii do akcji dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Powstały cudne rzeczy i już ruszyły pierwsze aukcje!!!!!!! Zapraszam Was do obejrzenia i licytowania, bo każda złotówka jest bardzo ważna :) Aukcji będzie przybywać systematycznie więc zaglądajcie i podziwiajcie co pięćset biżuteryjek stworzyło na tegoroczną Orkiestrę:)


Jedna z aukcji to Supernova 


Aukcji jest o wiele więcej wystarczy wejść w podany powyżej link - będą jeszcze dodawane przepiękne bransoletki charms (jest ich ponad 30). Licytujcie, udostępniajcie link do aukcji  - każda złotówka jest bardzo ważna!!! A Polacy mają WIELKIE SERCA!!!

Przypominamy również, że czekamy na Wasze prace na trwającą Siłownię Twórczą "Karnawał"

Pozdrawiamy Was serdecznie Zespół Turkusowego Hamaka


4 komentarze:

  1. Odwiedziłam aukcję i jestem pod ogromnym wrażeniem.... widziałam też ubiegłoroczny naszyjnik... aż boję się pomyśleć co wymyślą Biżuteryjki za rok, bo rąk do pracy zgłosiło się dużo więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jeszcze nie wszystkie aukcje jutro ruszą kolejne :) hm myślę że za rok będzie jeszcze coś piękniejszego - nie może być inaczej :)

      Usuń
  2. Mnie ujął gorset.Coś niesamowitego taka zbiorowa praca aż żałuję ,że nie robię nic z sutaszu ,niestety się nienaumiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak gorset jest niesamowity :) a co do "nienaumiania" wiesz jak ktoś jest tak zdolny jak ty to raz dwa się naumie :)

      Usuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)