czwartek, 16 października 2014

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - "Magia herbaty"

Witajcie Hamakowiczki

Dzisiaj będzie bardzo szybko. Dopadło mnie jakieś zapalenie spojówek, męczy mnie od kilku dni, uniemożliwiając pracę na komputerze. Na razie umieszczę w poście to co najważniejsze, resztę będę powoli uzupełniać.



Krótko zasady głosowania:


- Głosowanie trwa do 19 października do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos (na jedną pracę)
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 października.

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po zakończeniu głosowania. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU




Pora przedstawić pracę na które możecie głosować:


1

2

3
Mam nadzieje, że nie przeoczyłam nic. 

36 komentarzy:

  1. Herbata w jesienny wieczór z frywolitkowym naszyjnikiem na szyi - to jest to!!!! Wybór nie jest łatwy, ale jesienno-herbaciana praca nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj! Wszystkie piękne! Ale jak dla mnie - nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są genialne:) Jednak dla mnie zdecydowanie 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1:) Taka herbaciana kolorystycznie bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja 3 :), śliczne kolorowe podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka !!! Głosuję na nr. 1 :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne prace ja głosuję na 2 :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zauroczyły podstawki , zatem nr 3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Jednak sówki nr 2 są naj ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie piekne ale kocham sowy więc :)sowy nr 2

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja oddaję głos na nr 1.
    PS. Dziewczyny nie powinno być w opisie do 20 października, zamiast września?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że październik powinien być ;) już poprawiam - dziękuję Asiu za informację :)

      Usuń
  12. Jak magia herbaty to zdecydowanie numer 1 (choć sówki również są urocze). Oddaję głos na jedyneczkę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)