czwartek, 25 czerwca 2015

WYNIKI -Siłownia Twórcza - "Muzyka"

Witajcie Hamakowiczki

Najwyższa pora ogłosić wyniki głosowania w Siłowni Twórczej. Musiałam kilka razy przeliczyć głosy, bo 2 pracę szły łeb w łeb, a trzecia też dzielnie za nimi goniła. No ale co się dziwić, zdolne mamy Hamakowiczki :)

Ostatecznie najwięcej waszych głosów otrzymał cudny komplet biżuterii inspirowany klawiaturą fortepianu której autorką jest Pandoramea.

Serdecznie gratulujemy.
Na zwyciężczynię czekają nagrody:

Bon 30 zł na zakupy w sklepie Coricamo

Spersonalizowany prezent-niespodzianka od Joanny T z bloga tkasia79.blogspot.com,


Pozostałe prace i ich autorki

HagArt, shabbychic-hagart.blogspot.com


Rahathulqum rahathulqum.blogspot.com



Art Decoration www.artdecoration.com.pl/blog



agusia  haftyagnieszki.blogspot.com


karto_flana www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com



Rękodzieło Joanny jjka07.blogspot.com




Majalena majalena.blogspot.ie




Na Hamaku ruszyła już kolejna Siłownia Twórcza. Tym razem motywem przewodnim Waszych prac ma być "Łyżka". Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ.



9 komentarzy:

  1. Ogromnie dziękuję za głosy na moją pracę, pierwszy raz wzięłam udział w Siłowni Twórczej i spotkało mnie takie miłe wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawa. Cieszę się, ze wygrała praca, na którą głosowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny muzyczny motyw. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim uczestnikom za wspaniałą realizację trudnego tematu a zwyciężczyni gratuluję i już się kontaktuję w sprawie nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i dziękuję za zabawę i za głosy oddane na moją pracę, jeśli takowe były :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)