poniedziałek, 28 września 2015

WYNIKI - Siłownia Twórcza - "Samochody"

Witajcie Hamakowiczki


Bardzo spóźnione wyniki głosowania, ale zostałam kocią mamą szóstki małych pomponików, które muszę dokarmiać :) Na szybko podliczyłam Wasze głosy. Mam nadzieję, że się nie pomyliłam. Jak zwykle nie mogłyście sie zdecydować i kilka prac szło łeb w łeb :) Ostatecznie najwięcej Waszych głosów zdobyła przepiękna rameczka z samochodami bardzo retro, moimi ulubionymi. Autorką tej pracy jest Pandoramea a tu jej FB.


Serdecznie gratulujemy. Na laureatkę naszego konkursu czekają nagrody:



Bon 30 zł na zakupy w sklepie Coricamo

Dla zwyciężczyni Hania przygotuję nagrodę niespodziankę.



Pozostałe prace i ich autorki:

Grażyna Bieńkowska FB



Agnieszka D agdiablom.blogspot.com



W tym miesiącu tematem Siłowni Twórczej jest jesień. Mam już kilka pierwszych prac, ale liczę na więcej :) Wszystkie informacje znajdziecie TU.


5 komentarzy:

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)