wtorek, 11 września 2012

Akademia Transferowania - Druk na tkaninie


Drogie Hamakowiczki

Dawno nas tu nie było, a przecież ciągle coś się dzieje i dziać się będzie, a oto kilka dowodów na ów stan rzeczy:

Po pierwsze: Trwa konkurs na Kreatywną Kobietę Miesiąca. Szczegóły TU. Jak na razie nasze hamakowiczki są baardzo skromne, bo mamy mało zgłoszeń, a każdy blog, który znamy i podglądamy świetnie  kwalifikuje się do konkursu, więc... do dzieła kobiety!

Po drugie: Nadal przyjmujemy zgłoszenia  na siłownię twórczą w kolorze lodów waniliowo jagodowych, Szczegóły TU  i dziękujemy za piękne prace nadesłane do nas do tej pory! jest tego naprawdę dużo!


Tutorial woreczkowy został przez was bardzo entuzjastycznie przyjęty,  z czego również my bardzo się cieszymy i ponownie dziękujemy Qrze Domowej za jego przygotowanie! Całusów moc:****, jednak jak słusznie zauważyłyście, co zresztą przewidziałyśmy jeszcze przed publikacją tutorialu, zabrakło w nim ważnego elementu, a mianowicie- metody przenoszenia obrazka na tkaninę. Postanowiłyśmy pójść na całość, bo… czemu by nie zebrać wszystkich znanych nam metody transferowania i nie zaprezentować ich tu, na blogu? :)
W ten sposób w jednym miejscu zgromadziłybyśmy całość wiedzy w tym temacie, a wy, tworząc własne prace i tak zdecydujecie same, która metoda najbardziej wam odpowiada.

Dzięki pomocy współtworzących Turkusowy Hamak, wspaniałych bloggerek,  rozpoczynamy serial w odcinkach Pt:  Mini Akademia Transferowania :)




Odcinek pierwszy prezentujemy już dziś, czyli super prosty przepis na transfer przesłany przez Justynę z  bloga Hafty Tiny , czyli wydruk na tkaninie.
Dziękujemy !!!

Oddajemy głos  Justynie:) Poniżej tutorial:)







Druk na tkaninie


1. Przycinamy materiał do wielkości kartki A 4
(materiał lekko sztywny, ale mi zwykły len też przeszedł), można też usztywnić materiał wikolem, w tym celu rozrabiamy trochę kleju z woda, smarujemy całą powierzchnię materiału, pozostawiamy do wyschnięcia, materiał powinien być sztywny)



2. Następnie wybieramy obrazek, który chcemy wydrukować, ustawiamy opcje drukarki tak jak zawsze, materiał kładziemy tam gdzie papier

  i drukujemy :)


3. Gotowe.


4. Pranie delikatne ręczne!




Działa na każdej drukarce - laserowej i atramentowej, sprawdzałyśmy!
Życzymy powodzenia. Za popsucie drukarek nie odpowiadamy ;)

Zespół TH





16 komentarzy:

  1. Niesamowite no i proste,ale jak rozwalę synowi drukarkę to chyba ....normalnie nie wiem co będzie,ale cichcem zaryzykuje jak będzie w szkole.Pozdrawiam bujających się.

    OdpowiedzUsuń
  2. i na atramentowej też to fajnie sprawdzę a czy w czasie prania nie rozmywa sie czy czymś trzeba zabezpieczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym spróbowała ale jakoś nie mam odwagi bo drukarkę ostatnio kupiłam nową. Stara wyleciała przez balkon hihih.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tutorial!!!!! na pewno spróbuję :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że sprawdziłyście atramentową, ja mam tylko laserową :) Jak materiał wychodzi z drukarki to lekko go ciągnę w swoją stronę :) specjalnie prać nie trzeba po wydrukowaniu, ale gdyby coś się pobrudziło to ja delikatnie wodą z mydłem prałam bez zabezpieczania materiału! Dobry pomysł! Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za tutorial ,a przenisił ktos na metal ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię dzisiaj tutorial ze specyfikiem do transferowania dzisiaj, a troszkę później z transferem produkcji własnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to fajnie , a da się przenosic na metal ?

      Usuń
    2. Avrea.... akurat ten sposób to drukowanie na tkaninie. Raczej nie ryzykowałabym wsadzania metalu do drukarki;)ale... tak, są sposoby transferowania kwydruków na powierzchnie metalowe, drewniane i inne.
      W kolejnych odcinkach na pewno się dowiesz jak to zrobić:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Dzięki, trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drukowanie bezpośrednio na materiale to dla mnie nowość. Super sprawa ...tyle że ryzykowna nieco .Ale kusi mnie spróbować.Chyba się odważę ...najwyżej rodzinka da mi z domu eksmisję za wandalizm hi hi .
    Pozdrawiam
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedy potrzebuje jakiejś tkaniny z nadrukiem, szczególnie jeśli chodzi o większe ilości, najczęściej zamawiam ją tutaj https://ctnbee.com/pl. Tkaniny sa dobrej jakości tak samo jak nadruki, a wszystko to w przystępnej cenie i z szybkim czasem realizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sama niestety nie miałam jeszcze okazji drukować na tkaninie więc ciężko jest mi się do tego odnieść. Ja wszelkie takie prace zlecam zawsze drukarni internetowej. Jak drukowałam materiały promocyjne to po przeczytaniu http://biznes-world.pl/jak-materialy-promocyjne-wplywaja-na-wizerunek-marki/ również stwierdzam, że wpływają one na budowanie naszej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. W CCS Druk Cyfrowy www.ccsdruk.pl do każdego zlecenia podchodzimy z należytą precyzją. Zachęcamy do przejrzenia naszej oferty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)