wtorek, 25 września 2012

Qra się prezentuje:) Ładnie jej w koronie...

Witajcie!!!!

Zmiana pory roku na tę gorszą ( wg mnie), bo muszę zdjąć sandałki i założyć skarpetki i ciepłe buty,   jest nieunikniona, więc odczuwam już lekką nostalgię za latem. Marzę o takim "klimacie doskonałym", gdzie okrągły rok byłoby 25 stopni ciepła, tylko czasem spadł deszczyk, i to letni, ciepły, nie żadna rzęsista ulewa!!! O nie!. Takie idealne miejsce. Może gdzieś jest? Zna ktoś?Piszcie.... kupuję bilet i lecę!

Tymczasem w Turkusowym Hamaku dzieje się wiele rzeczy, więc w skrócie:
Trwa  II Siłownia Twórcza pt. " Z nostalgią o szkole". Szczegóły znajdziecie TU.
Czekamy z ciekawością na wasze prace!!!

Qrka wyjaśnia w mini Akademii Transferowania co z czym i jak. Zapraszamy do zgłębiania sztuki transferu TU lub do zakładki Tutoriale:)
Wkrótce uzupełnimy Akademię o kolejne odsłony!




Najważniejsze jednak dopiero przed nami.!!!
Kilka dni temu wybrałyśmy pierwszą Kreatywną Kobietę Miesiąca, którą została Qra Domowa z bloga  A(QRA)TNIE . Przywilejem i jedną z wygranych w konkursie była możliwość umieszczenia na stronie Turkusowego Hamaka, posta autoprezentacyjnego, nieograniczonego formą i treścią, totalny freestyle, z którego nasza KKM wywiązała się wspaniale! Jesteśmy bardzo szczęśliwe, że pierwsza edycja konkursu została otwarta z Qrzym pazurem. Qrko jesteś wielka!

Prezentujemy więc post Qry o Qrze, o jej blogu, świecie, pasjach i osobowości.
Taką Qrę Domową chciałabym mieć u siebie, na zawsze!!!!!!

Pozdrawiam serdecznie i dopuszczam już do głosu naszą Kreatywną Kobietę Miesiąca, której Emila zrobiła fantastyczny hamakowy banerek- Qrka w koronie!



Dlaczego Qra Domowa? Ponieważ bardzo dobrze czuję się w tej roli:)))
Lubie zajmować się domem..lubię być Qrą...
Mam tyle różnych pomysłów... "Qrowanie" pomaga mi je realizować...
A domem zajmuję się w szerokim tego słowa znaczeniu....od kładzenia tynków:


Poprzez malowanie ścian,mebli...i nie tylko:)


Oczywiście moją wielka miłością..są moje i nie moje koty,które nawiedzają mnie całymi tabunami:)))


A"prace ręczne"? Och tu nie znam umiaru:))
Lubie czasem usiąść do maszyny,wykorzystać haft krzyżykowy,dekupaż na tkaninie...


Jednak moją pierwszą robótkową miłością był właśnie haft krzyżykowy..i tak po prawdzie jestem mu wierna już od....10 lat:)


 Pewnego razu wpadłam też na pomysł...zrobienia szyldów.....nigdy nie przypuszczałam,że będą się cieszyły taką pomyślnością:)))


Kiedy dzięki pomysłowości Agi( http://domoweklimaty.blogspot.com/ ) na blogach ukazały się pierwsze transfery nitro....poległam...:))


Tak po prawdzie to zastanawiam się  czy zamiast Qry nie powinnam być ..Papugą..wiadomo...papuga zawsze druga!!...dlatego nie może dziwić ,że i druty mną owładnęły..ale te chusty u dziewczyn:))



 Powstało też kilka tild......niektóre rozbawiały mnie do łez:))


To tylko wycinek moich prac....a i tak chyba za dużo pokazałam...hihihi..
Oczywiście jak to u Qr bywa..kocham trawkę i inne krzaczki...i tam też się wyżywam ...ale na oglądanie tych zielonych kątów zapraszam już do siebie:)))

 Od rana....tak właśnie dumam sobie czy jestem kreatywna??? Zanim nie zaczęłam szukać do tego postu zdjęć z moimi pracami...miałam pewne wątpliwości...ale jednak sama nie zdawałam sobie sprawy jak te ostatnie 2 lata ..od kiedy poznałam świat blogów stał się dla mnie kopalnią pomysłów..zawsze byłam, że tak się wyrażę Qrą grzebiącą..czyli z pewną dozą ADHD...ale powiedzcie same..., która z nas nie ma nadczynności ruchowej?? Tyle zdolnych łapek wśród nas:))..
Każda na swój sposób nas oczarowuje kreatywnością:))) Za to też wszystkim wam dziękuję:)))  Wasza Qrka


A 5 października zapraszamy na kolejną odsłonę konkursu na Kreatywną Kobietę Miesiąca. Nie możemy się doczekać waszych zgłoszeń i poznawania kolejnych wspaniałych blogów i kobiet.
W konkursie mogą ponownie brać udział te sami blogi ( opórcz Qry, naturalnie), odpowiadając na nowe pytanie konkursowe. 

Czekamy na was tu.... w Turkusowym Hamaku:)


Pozdrawiamy
Zespół TH





24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje dla Qury - należało jej się :) co kobieta wyprawia i to w tylu dziedzinach to dech zapiera :) prawdziwa z niej Kreatywna Kobieta :)

      Usuń
  2. Witaj Magdo:)
    Zasady znajdziesz tu:
    http://turkusowyhamak.blogspot.com/2012/09/kreatywna-kobieta-miesiaca-nowy-projekt.html

    Każda edycja będzie do siebie podobna, natomiast tym razem dziewczyny miały kreatywnie zaprezentować siebie - napisać jedno zdanie o sobie. W październikowym konkursie będzie inne zadanie do wykonania:)Czekamy na twoje zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję bardzo za informację :) już pędzę czytać o zasadach ;)

      Usuń
  3. NAWET NIE PRZYPUSZCZAŁAM ,ŻE W KORONIE BĘDZIE MI DO TWARZY:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..... nie do twarzy tylko do dzióbka, jakoś Qra;)
      Twój post autoprezentacyjny tylko utrwalił moje przekonanie o słusznym wyborze, no i..... koty na powyższej kompilacji zdjęć są po prostu boskie!
      Chyba z wiekiem mi się coś zmienia i zaczynam je lubić;)
      Buziam muziam

      Usuń
  4. Qrko gratuluję, w pełni zasłużone wyróżnienie :) Banerek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Qrko moje gratulację a korona lezy na Tobie tak jakbys w niej się urodziła , no i należy Ci się. wszystko czego sie złapiesz wychodzi pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! Wybór świetny-Qrka super babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Qrko gratuluję:)w pełni zasłużone wyróżnienie:)Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Qrko :) Prawdziwa a Ciebie gospocha.:)
    Ale Qra w koronie mnie ubawiła. :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Qrki :))) brawo należało Ci sie :*
    Wspaniała z Ciebie wszechstronnie uzdolniona Qrka :)

    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja pierwszy raz jestem tu w hamaku i pewnie jeszcze zajrzę. Qrę Domową odwiedzam na Jej blogu i wiem, że zasłużyła sobie na to wyróżnienie. Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Qrasku. Ja to wszysko wiem bo ja juz mam i piękną chuste, która teraz baaardzo sie przydaje i tildę :) i lawendowy szyldzik i woreczek z nadrukiem :) Więc mam w domu cały przegląd Qrzych zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widzę że masz tak i ja :))) Qrki wytwory są cudowne nie tylko na zdjęciach ale przede wszystkim w rzeczywistości:)) Gratuluję Qrko jeszcze raz :)))

      Usuń
  12. dziękuję:)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś Królewską Kurą, więc korona to Twój nieodzowny atrybut:))
    A ja nazywam siebie - chicken domestic (hi, hi )

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście ,że jestes kreatywną kobietą i to w pełnym słowa tego znaczeniu.Pokazałaś nam piękne prace.Przeczytałam kilkanaście twoich blogów i jestem niesamowicie oczarowana twoimi pracami.Gratulacje i trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Qrko gratuluje serdecznie. W pełni zasłużony tytuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. czuję jak dziób mi sie czerwieni:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczere gratulacje! Korona w pełni zasłużona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Korona należała się Qrce Domowej bez dwóch zdań !!!
    Qr-ko a jak Ty stwarzasz te emaliowane szyldy - ogromnie mnie to ciekawi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutka zamiesciłam kiedyś tu
      http://naogrodowej.pl/artykul,Szyldy_recyklingowe_w_stylu_retro,379
      oraz tu:
      http://zrobiszsam.muratordom.pl/dekoracje/w-domu/jak-zrobic-oryginalne-dekoracje-do-kuchni-ozdobny-szyld-decoupage-krok-po-kroku,12_365.html

      Usuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)