poniedziałek, 15 kwietnia 2013

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - "Lawendowe wzgórza"


W związku z tym, że zabrakło fotografii jeszcze 3 konkursowych prac, postanowiliśmy wyemitować post z głosowaniem od nowa. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapraszamy do ponownego głosowania, licząc na waszą wyrozumiałość:)




Witajcie Hamakowiczki,

w ten piękny, słoneczny i wiosenny dzień. Przez cały miesiąc na poczcie hamakowej pachniało cudnie lawendą, dzięki Wam. Przez kilka najbliższych dni będziecie mogły się przenieść w marzeniach do Prowansji  oglądając prace zgłoszone do konkursu. Wybranie tej najpiękniejszej nie będzie łatwe :)


Krótko zasady głosowania:
- Głosowanie trwa do 19 kwietnia do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 kwietnia.

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po ogłoszeniu wyników. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)



Szczegółowy regulamin znajdziecie TU


Na zwycięzcę czekają nagrody:


Bon o wartosci 50 zł w http://www.serwetki.xip.pl/

Bon rabatowy 10 %  na zakupy w Drewnianej Dolinie

Tilda od Króliczej Mamy


A teraz czas na prezentacje prac biorących udział w Siłowni Twórczej

1

2

3

4
5


6

7

8
9

10

11

12

13

14
15

16


17

18

19

20





Życzymy powodzenia!

Już w środę ogłosimy temat kolejnej Siłowni Twórczej, serdecznie zapraszam. 


63 komentarze:

  1. jak tu się ma człowiek zdecydować na coś jak wszystkie prace są cudowne :)
    zdecydowałam się na nr 6
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamto losowanie się nie liczy? Ja jednak jestem konsekwentna, głosuję na 6.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja głosuję na tą samą prace co w poprzednim losowaniu na czyli haftowaną lawendę z nr.6.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również obstaję przy laleczce, choć zmieniła nr na 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc głosuję na nr 11. Choć wyróżniam też nr 2, nr 6, nr 13, nr14 i 15 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na pracę 13 a potem 6. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. może 13 będzie szczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuje na moją siostre, cudowny koszyk nr 13;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace mialy byc anonimowe... Teraz nr 13 juz nie jest...

      Usuń
  9. Swój głos chce oddać na nr 12... Powodzenia życzę autorce

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na pracę nr 7 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 19 Pozdrawiam :) i życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  12. 6:) tak jak w innych głosowniach jedna praca mi się rzuciła w oczy, tak teraz podobają mi się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuję i weź tu wybierz, na pracę nr.7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głosuje na numer 11 choć przedmioty numerach 12 i 13 też coś w sobie maja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie jest w porządku! Tyle śliczności, a wybrać każą tylko jedną.
    To decyduję się na 19.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wahałam się pomiędzy dwiema pracami. W ostateczności padło na "NR 6"

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też tym razem mam wątpliwość i chętnie zagłosowałabym na więcej niż jedną pracę, ale głosuję na nr 6 bo moim zdaniem najlepiej oddaje temat, ale wyróżniam:
    nr 11- mam słabość do tych lal:)
    nr 13- chyba nigdy nie widziałam tak rewelacyjnie wyplecionej papierowej wikliny, czapki z głów.
    nr 3- naprawdę piękny naszyjnik, brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr 1 :) Chociaż podoba mi się również 11, 13 i 14...

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie najbardziej podoba się 13 :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. No ja też mam dylemat bo podoba mi sie więcej niz jedna praca ale z uwagi na temat głosuję na pracę nr. 6

    OdpowiedzUsuń
  22. Numerek 6;-)Choć wszystkie prace zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężka decyzja tym razem - nr 11.

    OdpowiedzUsuń
  24. 19 a jakże :D Podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 19 a jakże :D Podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi w oko wpadła praca nr10 chociaż nie tylko ona ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)