wtorek, 7 maja 2013

Kreatywna Kobieta Miesiąca- edycja majowa, zapraszamy!

Witajcie!

Wiosna pachnie majem, maj pachnie bzem, bez pachnie oszałamiająco i obezwładniająco a kwitnące magnolie zapierają dech w piersiach swoją urodą:) Kocham maj.... to absolutnie najpiękniejszy miesiąc w roku!!! Nie przyjmuję kontrargumentów do tej tezy:) Czyż miesiąc, w którym święto obchodzą najważniejsze osoby w naszym życiu- nasze mamy, nie zasługuj na miano najpiękniejszego?

No właśnie, a skoro o mamach, matkach, mamusiach, mateńkach, mamciach, matulach mowa, to przychodzi mi do głowy parę krótkich cytatów i tekstów piosenek z dorosłości i dzieciństwa:

Nie ma jak u mamy – ciepły piec, cichy kąt.
Nie ma jak u mamy – kto nie wierzy, robi błąd.


 Matka jest tylko jedna

Jedynie serce matki uczuciem zawsze tchnie
Jedynie serce Matki o wszystkim dobrze wie
Dać trochę ciepła umie i każdy ból zrozumie
A gdy przestaje dla nas bić, tak ciężko, ciężko żyć 


I moje ulubione:

Kochana Mamo, gdy będę duży,
to Ci przywiozę małpeczkę z podróży.
Długim ogonkiem to zwinne zwierzę
będzie za Ciebie zmywać talerze.

Kochana Mamo, gdy będę duży,
to Ci przywiozę wielbłąda z podróży.
Na jego grzbiecie wygodnie siądziesz,
aby do pracy mknąć na wielbłądzie

Kochana Mamo, gdy będę duży,
to Ci przywiozę tłum zwierząt z podróży.
Niech wszystkie ze mną mówią to samo,
że bardzo Ciebie kochamy, Mamo.

Dlatego również przed Wami, w tym pięknym miesiącu maju stawiamy wyzwanie pod tytułem:

Wszystkie kobietki, które zgłoszą swoja kandydaturę, proszone są o pobranie  powyższego banera, podlinkowanie go i umieszczenie na pasku bocznym swojego bloga.

Zapraszamy Was do krótkich, kreatywnych odpowiedzi na pytanie, dlaczego to właśnie wasza mama jest wyjątkowa, najlepsza, najwspanialsza, najcudowniejsza, po prostu NAJ!!!!!!!!
I jeszcze odrobina formalności, bardzo ważnych formalności !!!

Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie TU a dokładnie w punkcie III
Najważniejsze punkty to: 
- zostawienie komentarza pod tym postem z odpowiedzią na temat miesiąca ( jak wyżej) i podaniem linka do swojego bloga
- nagroda w postaci autopromującego- autoprezentacyjnego posta zamieszczonego na stronie TH
- osobisty baner z koroną:)

TU znajdziecie zwyciężczynie poprzednich edycji a także parę słów o idei konkursu. Czekamy na wasze zgłoszenia!!!

PS. A ja wolę moją mamę, bo ma najpiękniejsze dłonie na świecie. Dłonie, które głaszczą mój policzek i głos, który szepcze  " Moja malutka dziewczynka". Nieodmiennie, tak samo, na zawsze:)

Nie zapominajcie też o trwających na Hamaku konkursach
Na wasze zgłoszenia czeka Siłownia Twórcza w temacie: Damą być, ach damą być... szczegóły znajdziecie TU
Zapraszamy
Zespół TH 





4 komentarze:

  1. Widze, ze chetnych brak wiec ja rozpoczne.... Byc moze moja mama nie jest najcudowniejsza na swiecie, ale mimo wszystko ja podziwiam za wytrwalosc w zyciu, ktore rzuca ciagle klody pod nogi. Nie zawsze postepuje idealnie, ale ma silna osobowosc i radzi sobie w kazdej trudnej sytuacji. Stawia dzielnie czola kazdej napotkanej jej przeszkodzie i co najwazniejsze- kocha swoje dzieci calym sercem, najmocniej jak sie da.

    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm trudno w jednym zdaniu zebrać to co mi się kłębi w głowie , ale postaram się :) Moja mama , najcudowniejsza osoba na świecie , która to była ze mną od samego początku , i jest ze mną do teraz , we wszystkie wygrane i nie powodzenia, baz względu na to czy w życiu mi się powiedzie czy nie, mam pewność że na Moją mamę zawszę mogę liczyć i za to właśnie ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sięgam pamięcią...
    Jest sobota, mama jak zwykle dzisiaj ma wolne. Wstaję wcześnie. Ubieram się i do mamy schodzę. Mama w kuchni od świtu pracuje. Śniadanie leży na stole i kawa zbożowa w dzbanie paruje. Wszystko gotowe. Kawa zbożowa jak zwykle najlepsza, do dzisiaj takiej zrobić nie umiem. Mama z uśmiechem mnie wita. Siadamy wszyscy razem i choć bez słowa posiłek zjadamy, nasze twarze blaskiem zalane. Dzisiaj mamy czas, czas dla siebie.

    A w jednym zdaniu :) to było by tak:
    A ja wolę moją mamę, za to, że choć każdy już zwątpi to ona zawsze i niezłomnie we mnie wierzy.

    http://agatownik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham moją mamę, bo nauczyła mnie szyć. Za pracowitość: nigdy nie widziałam jej śpiącej w łóżku - wstawała zanim ja wstałam i kładła się spać zawsze po mnie. I nigdy nie usłyszałam jak klnie :)
    ... i za wiele, wiele innych rzeczy: tych drobnych i tych dużych. Zawsze obecna w moim życiu, zawsze wspierająca. Teraz ja muszę o nią trochę zadbać i w ten sposób się odwdzięczam, za wszystko.

    prowadzę dwa 'nierozerwalne' moim zdaniem blogi, bo to cała ja:
    http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/
    http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)