czwartek, 23 maja 2013

Candy dla "Małej Damy"

Witamy serdecznie wszystkich w naszym Zakątku.
 Dziś wyjątkowy post z okazji zbliżającego się wyjątkowego święta:) Większość naszych działań na Turkusowym Hamaku kierujemy do osób dorosłych, głównie kreatywnych kobiet, których w blogosferze jest tak dużo. Dlatego też postanowiłyśmy skierować tym razem nasze oczy na ..... Małe Damy:) czyli wasze córeczki, siostry, wnuczki, siostrzenice, bratanice itd, itp słowem ... wszystkie małe dziewczynki, które darzycie uczuciem:) Za parę dni będziemy obchodzić Dzień Dziecka i z tej  okazji rusza od dziś Candy "Dla Małej Damy" :)



Zasady uczestnictwa
1. Zostawienie komentarza pod tym postem, wyrażającego chęć uwzięcia udziału w candy w terminie do 31 maja do godziny 23.59. Napiszcie w komentarzu komu podarujecie nasz prezent - córeczce, wnuczce, siostrzenicy, a może macie młodszą siostrę? albo same czujecie się jak małe damy? :)
2. Podlinkowanie powyższego baneru na waszym blogu
3. Wizyta na turkusowym Hamaku w dniu 1 czerwca, w celu poznania wyników candy

A o to co jest słodką nagrodą w candy

Zielonkowo wykonała przepiękny pierścionek



Sylwia - Luna komplet "Serce dziecka" - spinka do włosów i zawieszka.



Wszystkie mamy wraz z pociechami zapraszamy 1 czerwca na Turkusowy Hamak. Szykujemy dla Was kolejne niespodzianki :)



29 komentarzy:

  1. jaka miła niespodzianka:) ja mam w domu dwie małe damy: Zuzie i Agatke, więc to im podarowałabym prezent:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu już można zobaczyć, że biorę udział w Candy.
    Taki prezent przechowam specjalnie dla mojej córeczki, która niebawem pojawi się na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obdaruję moją córeczkę - to taka mała strojnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przyłączę się do zabawy. Te śliczne prezenty oddałabym mojej córeczce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tak bym chciała damą być ach damą być... hihihihi
    oddałabym córce... a może nie...;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obdarowałabym nimi córcię :)
    jest wtedy szansa, że któregoś pięknego dnia będę mogła je od niej pożyczyć ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście mam komu podarować ewentualną wygraną.... córka Madzia (3,6 lat).... a może córka Mania (19,5 lat) !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się na to słodkie rozdanie z myślą o moim Aniołku kochanym ,a jest nim moja dwunasoletnia córcia Kinga.:)) Pozdrawiam serdecznie wszystkie mamy i ich pociechy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno przekazalabym taka zdobycz coreczce mojej kochanej:D To istna mala dama:D Uwielbia bizuterie i kocha sie stroic:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prezenty :)
    Podarowałabym je mojej córeczce, która urodziła się 3 lata temu tuż przed północą z 31 maja na 1 czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie piękne rzeczy... byłyby dla mojej Córeczki... ale tę zawieszkę to może by mi czasem pożyczyła...? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisze sie z checia na takie slicznosci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mojej chrześnicy byłby to niesamowity prezent :) Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwie wnusie Agatkę (10) i Amelkę (4), prezent byłby dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  15. mysle, ze moja córka (5lat) była by zachwycona co by sie mogla wystroic w takie cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny prezent :)) Dla mojej 2 letniej córeczki Hani(dzieci bardzo szybko rosną ;),ale mam też 2 siostry, jedną 12 letnią(młodszą ode mnie o 25 lat) która byłaby zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedna z córek mojej siostrzenicy ma na imię tak jak ja - Basia i to dla niej byłby prezent. Oczywiście dwie pozostałe dziewczynki od ciotki też coś dostałyby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się z ogromną przyjemnością :)
    Jeśli szczęście mi dopisze.. to tymi słodkościami obdaruje aniołka, który mieszka koło mnie. Mała śliczna dziewczynka z blond kręconymi włoskami i dużymi oczkami. Prawdziwa księżniczka :)
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty! Z chęcią spróbuję zdobyć je dla mojej córci ;-)
    Poozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne prezenty!
    Zapiszę się, bo każda z tych pięknych rzeczy przydałaby się mojej Córeczce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Biegnę zapisać się i ja w imieniu córci :)))
    Całe 10 lat - jest to chyba powód do dumy dla małej damy :)

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj piękne prezenty :) Niedawno na świat przyszła mała Wiktoria córeczka, przyjaciółki mojej córki. Chciałabym przeznaczyć ten prezent dla niej:)
    Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh ja podaruję mojej chrześnicy Lence! To mała modnisia. A na początku sierpnia ma 4 urodzinki:))
    Pozdrawiam, banerek również dałam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta inicjatywa obdarowania prezentem małych dam :-)Ja ma dwie kandydatki: moją 7 miesięczną córeczkę Zosię lub moją siostrzenicę Marysię (16lat, która walczy z chorobą i jest strasznie smutna.
    Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja córeczka byłaby zachwycona takimi wspaniałościami, jakie oferujecie, więc z chęcią ustawię się w kolejce, by za waszym pośrednictwem sprawić jej prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten cudny prezent podarowałabym mojej chrześnicy, bo sama jeszcze dzieci nie mam. Rośnie z niej mała Dama przez bardzo duże D... Nie założy niczego, co jej się nie podoba, a te słodkości na pewno jej się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Turkusowy Hamak prezent przygotowuje
    Który swym wyjątkowym pięknem emanuje
    Odcienie różu to kolory nad wyraz radosne
    Przywołują szkolne wspomnienia miłosne
    Moja bratanica otrzyma prezent bajeczny
    Który przeniesie ją w świat dam magiczny
    Sutaszowa zawieszka, pierścionek i spinka
    Sprawią, że uśmiechnięta będzie jej minka
    Niespodzianka na urodziny będzie gotowa
    Już Wasza w tym cudnie uzdolniona głowa
    Siedmiolatka będzie niezwykle zaskoczona
    Takim prezentem niejedną rywalkę pokona
    Przecież już dzieci w jej wieku miłość przeżywają
    I kolegów z klasy zerowej na swój sposób kochają
    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)