piątek, 16 sierpnia 2013

Candy - rozstrzygnięcie

Witam serdecznie wszystkich naszych stałych Hamakowiczów jak i nowych:) cieszymy się, że do nas zaglądacie i grono naszych obserwatorów stale się powiększa.
Dziś mija dokładnie rok naszej działalności w sieci:) Jak to się zaczęło? W bardzo prosty sposób - wystarczył impuls i zdjęcie, a raczej pocztówka z pięknym turkusowym hamakiem.


Patrząc na nią wiedziałam, że stworzę miejsce w sieci dla kobiet, które kochają rękodzieło, które bez tej pasji nie mogą wytrzymać długo, które potrzebują tworzyć, ponieważ to jest integralną częścią ich życia. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Bałam się oczywiście jak to będzie tym bardziej, że w sieci już istniało dużo podobnych blogów skupiających kreatywne kobiety. Ale kto nie ma marzeń, kto nie próbuje ten nie wie, że żyje. Do tego bałam się, że nie podołam sama tak dużemu przedsięwzięciu - na moje szczęście 4 cudowne kobiety zgodziły się zostać współautorkami bloga:) Dziękuję Wam kochane, że zgodziłyście się mi towarzyszyć w tym przedsięwzięciu. Tym bardziej, że praca nad Turkusowym Hamakiem jest tak na prawdę dla naszego Zespołu wolontariatem. Dziękuję Wam dziewczyny za poświęcony czas, serce i duszę, za zarwane niejednokrotnie noce, za znoszenie mężowskich utyskiwań, że swój czas poświęcacie blogowi a nie im;) za to że jesteście cały czas - DZIĘKUJĘ WAM ZA PRZYJAŹŃ NIE TYLKO W BLOGOSFERZE, DZIĘKUJE, ŻE MOŻNA NA WAS ZAWSZE LICZYĆ.

Oczywiście Turkusowy Hamak nie istniałby bez naszych wspaniałych kreatywnych internetowych kobiet:) to dla Was tworzymy to miejsce i staramy się żeby było ciekawe. W poście z 11 sierpnia pytałyśmy Was o wasze sugestie i pomysły co byście chciały zobaczyć na łamach naszego Hamaka. Pojawiły się oczywiście hasła takie jak kursy, tutoriale, wprowadzenie gościnnej projektantki. Jesteśmy otwarte na Wasze pomysły i dziękujemy Wam za nie. Wakacje się kończą więc nasz Zespół przystępuje do prac nad rozwojem bloga. Najważniejsze jest dla nas to, żeby Turkusowy Hamak był dla Was wirtualnym domem, gdzie czujecie się wspaniale i możecie tworzyć cudowne prace i rozwijać swoje zainteresowania. DZIĘKUJĘ WAM ZA TO ŻE JESTEŚCIE Z NAMI JUŻ ROK:)

Trochę się rozpisałam, ale tak to już jest, że po jakimś czasie nachodzi człowieka na refleksje, ale może już na dziś wystarczy;) mam jeszcze parę przemyśleń z tego roku działalności Turkusowego Hamaka, ale o tym napiszę Wam w osobnym poście żeby tym Was nie zanudzić;)
 Wraz z naszą rocznicą ogłosiłyśmy też candy:) jak to u nas bywa nie takie zwykłe, ale z pewnym haczykiem;) czyli wymyśleniem nazwy naszego sklepu internetowego. Dziękujemy za tak duży odzew z Waszej strony. Nazw było bardzo bardzo dużo - romantyczne, konkretne, czasem wywołujące na naszej twarzy uśmiech:) Z tych wszystkich nazw musiałyśmy jednak wybrać JEDNĄ. Było to bardzo trudne, jak zawsze gdy musimy podjąć decyzję. Każda z nas przeczytała wszystkie komentarze, każda podała swoje typy i ..... jak myślicie? Oczywiście tam gdzie kucharek 5 tam nie ma całkowitej jednomyślności;) Ale nasz Zespół umie ze sobą dyskutować więc po paru godzinach udało się nam podjąć ostateczną decyzję:) i o to jest ta jedna jedyna spośród 100 nazw jakie podałyście w 40 komentarzach (tak z ciekawości policzyłam ile tych nazw wymyśliłyście;) )

 O TO ONA!!!



jej twórczynią jest Anishka z bloga Butterfly Art 
serdecznie gratulujemy wygranej i prosimy cię o skontaktowanie się z nami meilowo w celu podania adresu do wysyłki nagród:)


Dziękuję wszystkim Wam za to, że zechciałyście poświęcić swój czas na udział w naszym Candy. Myślę, że to nie ostatnia taka zabawa na naszym blogu:) bo pomysł na następne Candy już świta mi w głowie;) ale to za jakiś czas......a już jutro dowiecie się jaki super temat będzie miała nasza nowa Siłownia Twórcza i jakie super nagrody udało się nam dla Was zdobyć za udział w niej:) a od wczoraj trwa głosowanie na prace w Siłowni Twórczej "Od serca" zachęcamy Was do oddania głosu na piękne prace jakie stworzyły dziewczyny TU

 DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA TEN WSPÓLNY ROK NA TURKUSOWYM HAMAKU 
Wasza Sylwia - Luna


9 komentarzy:

  1. Wierzę, że wybór był ciężki dla Was - gratuluję, że mimo to dałyście radę. Podoba mi się Hamak Art - pozdrawiam pomysłodawczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni...
    przeczytałam cały post i cieszę się, że poprzez candy tu trafiłam. Żałuję tylko, że to nie ja wymyśliłam taką nazwę, ponieważ nagrody są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie cały zespół

    OdpowiedzUsuń
  3. serdeczne gratulacje :)
    pięknie napisane :)
    POZDRAWIAM
    ps.tekst o mężach mnie rozbawił, a myślałam, że tylko mój taki "zazdrosny" ;p haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że jestem po domowej reanimacji jak zobaczyłam, że wygrałam i że dostanę te prześliczne nagrody:) I jeszcze się przyznam, że jutro mam imieniny i to chyba najpiękniejszy prezent jaki można sobie wyobrazić. Ściskam Was bardzo, bardzo mocno i już lecę pisać adres :):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Bardzo fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)